Miceme skrev 2011-04-28 15:28:24 följande:
ebay
viewitem.eim.ebay.se/Heart-Photo-Cake-Topper-...
Ser ju jättefina ut! Är du nöjd? Är det bra kvalitet?
Evas blomsterbod också har brudbuketter och mycket plast/silkesblommor. och en hel del inspiration kring detta i sin webshop.
Så klart ^^ tack för länken!
Tack! Ja vi är nöjda båda två. De ser jättefina ut (bättre i verkligheten än på bilderna). Ser inte alls plastiga ut eller så. Och blommorna är lite olika öppnade, så de är inte exakta kopior av varandra vilket ju är bra för då hade det kanske känts lite lurigt... De som kommer veta att de är fejk innan är ju MB, mamma, tärnan, marsalken och toastmadame (som annars är såld på blommor). Så får se om övriga går på att de är riktiga
Aha, det har inte jag sett. Dök bara upp utländska sidor när jag kollade, men så var jag inte så noga att leta vidare när jag väl hittat den sida jag köpte ifrån :-P
Farmall skrev 2011-04-28 15:49:04 följande:
Smuppra: Den var ju jättefin.
Vad tror ni om denna klockan? Är den fin tycker ni? Hur gör man om den inte passar tro?
viewitem.eim.ebay.se/New-Silver-Stainless-Ste...
Har beställt cufflinks och funderar nu på klocka. (knäpp man blir efter en dag på ebay, kan inte svenska nu)
Tack! Usch mansklockor är jag dålig på. MB har väl tre stycken skräpandes (varav en riktigt fin) här hemma. Han har aldrig klockor på sig så jag har verkligen inge koll. :-/ Hoppas du hittar en bra!
L8pr: åh vad kul, hoppas den kommer fort!
Jkbr: Jättefin, älskar nyansen! Och ja hela modellen också faktiskt.