• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Idag kom skorna vår dotter ska ha på bröllopet. Jag tror aldrig jag sett henne så nöjd faktiskt. Ett par rosa, blänkande klackeskor med blommor på. Hon var i sjunde himlen! :P Roligt att hon tyckte så bra om dem :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Krazzzy skrev 2011-04-29 23:14:00 följande:
    Fantastiskt ! Min dotter läääängtar tills hon ska få ha på sig sin klänning och just ett par(som hon säger) klackskorKyss tur att de är tacksamma de små, blir väll värre med årenFlört
    Ja, det är samma här! Jag ser verkligen framemot att få se henne i klänningen, skorna, med buketten och allt :) Det enda "problemet" vi har, är att hon tror att vi ska gifta oss alla tre. Jag, min blivande (hennes pappa) och så hon. Att vi ska gå in i kyrkan tillsammans alla tre, att hon ska stå med oss framme i kyrkan, ha en ring som vi osv :P Jag tror nog dock att det ger med sig när dagen väl är inne hehe

Men jag har ju som förstått att det är som du säger, att det blir värre med åren... hualigen :P haha
  • Pinkgrape
    Krazzzy skrev 2011-04-29 23:29:23 följande:
    Haha, guud så sött Hjärta Men det är ju nästan så att ni gifter er alla tre, när ni blir en "riktig" familjFlört
    Våra barn är jätte glada och tycker så klart att det är eeeeeeeeeeeeeeeeevigheter tills vi gifter oss, de förstår ju inte rikigt att endel saker måste planeras i TidSkrattande Men de ser nog mest fram emot festen, det skulle ju bli Både efterrätt Och tårtaCool
    Ja, men visst är det väl så :) Hehe nej, det där med att vänta är nog inte en stark sida hos just något barn :P Klart festen är spännande, det tycker vår dotter också. Hon längtar efter att få dansa på balen :D Jag är dock rädd att hon ska bli lite ensam, då hon är det enda barnet som kommer vara med under kvällen.
  • Pinkgrape
    Krazzzy skrev 2011-04-29 23:36:00 följande:
    Hon kommer att få så mycket uppmärksamhet och ALLA kommer vilja dansa med kvällens prinsessa{#emotions_dlg.flower} Så det behöver du inte vara orolig för!
    Jag hoppas verkligen det :)

Sov gott! :D
  • Pinkgrape
    Darling Daisy, jättefina skor och superfin klänning! :D Jag älskar ju band i midjan (och färgen grön), så jag skulle defintivt valt ett matchande grönt band i midjan :) Hm. Men du kan ju beställa klänningen i bara vitt och köpa ett sidenband här hemma när du fått skorna, så du ser att det blir ungefär samma färg? Jag tror att klänningen hursom kommer vara jättefin :) Jag själv ha en klänning i tealenght på middagen/festen :)

Humlan, redan igår, bara ett par timmar efter vigseln fanns det kopior på Kates klänning att köpa. Det är snabba ryck tydligen :P
  • Pinkgrape

Alltså.... detta med underkjol.... är ju något som jag glömt bort totalt! Och inte kan något alls om.

Detta är ju klänningen jag beställt.

Och släpet kommer vara likt detta

Vad i hela friden har man för underkjol? Och vart hittar man en sådan?, gärna till rimligt pris.

• Pinkgrape
    Humlan66 skrev 2011-05-01 00:08:18 följande:
    Pinkgrape det blir ju kina igen då med underkjolen eller ge dig ut och kolla efter rea .. Möjligtvis Tradera
     sen om skule du kunna köpa tyll och sy på det du tycker fattas så klänningen ser fin ut .Så får nog jag göra
    Oj, herregud... ska jag måsta sy?! :P Haha jisses, jag kan inte det alls! Det finns ingen färdig lösning?
    Vad är allt det här med ringar och utan osv. Vad är bättre?
  • Pinkgrape
    Humlan66 skrev 2011-05-01 00:17:19 följande:
    JAG TROR JAG FÅR NÅ FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
    Satt och leta efter en bolero till klänningen och vad får jag se tror ni
    Jo denna underbara kreation

Helt täck i underba vacker spets .. jag som precis beställt en klänning och kommer denna "muttar" som jag letat efter
    ha ha Nä usch det här är ju hemst.Säg inte att jag inte kan glömma denna och beställa den
    Åh, vilken vacker klänning! Mer än så säger jag inte... :P hihi
  • Pinkgrape
    11juni2011 skrev 2011-05-01 00:19:54 följande:
    Till din klänning skulle jag gissa på:
    I första hand, inbyggt släp: cgi.ebay.com/Wedding-Gown-Train-Petticoat-Cri...
    I andra hand, sån a-linje utan eller med bara 1 ring: cgi.ebay.com/White-Multilayer-Wedding-Crinoli... eller  cgi.ebay.com/White-bridal-hoops-crinoline-pet...
    I tredje hand, 3 ringar: cgi.ebay.com/3-Hoop-1-layer-petticoat-crinoli...
    Tack, ska kolla in det där :D
  • Pinkgrape
    Humlan66 skrev 2011-05-01 00:21:12 följande:
    pinkgrape- det finns ju underkjolar som har släp så att säga
    Men jag vet inte hur det är att gå med en sån en hel kväll *S*
    Hihi jag ska ju bara ha den i kyrkan (och under fotograferingen), då jag beställt en brudklänning i tea-lenght (utan släp såklart) för att ha under middagen/festen ;)
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!