• Pinkgrape
    11juni2011 skrev 2011-05-01 00:35:31 följande:
    Absolut! Den är ju typ som den jag länka till som nummer 1. Det blir nog bra med ett litet släp på underkjolen till den klänningen!

Fasen, jag har ju också släp på min klännijng, men en sån tråkig underkjol med 3 ringar utan släp. Jag tror nog att jag måste slå till och köpa en sån där med släp också!

Vad har du hittat för bästa pris?
    Okej, då fattade jag det rätt :) Håller med, det är nog bra om det är lite släp på den också.

Jag har kikat på dessa, det är med fri frakt.
    www.dhgate.com/wholesale/search.do&catalog=014&stype=up&sinfo=price&freeshipping=1
    Har dock inte kikat igenom klart ännu och benat ut vilken säljare som är den bästa. Jag har dock inte kikat på ebay alls ännu.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    11juni2011 skrev 2011-05-01 00:44:36 följande:
    37 dollar då? Har aldrig handlat där så jag fattar inte riktigt hehe :=) Har dom snabba leverenser? Jag har ju bara drygt en månad på mig!

Här är den billigaste jag hitta på ebay 23 dollar med frakt, inte lika snygg dock! cgi.ebay.com/Wedding-Bridal-Dress-Train-Crino...
    Jag har bara bra erfarenheter av att handla därifrån och aldrig varit med om en leverans som tagit mer än 2 veckor. Det står ju att den ska skickas inom 5 dagar, så du borde ju hinna. Hm. Dom kan ju tyvärr inte styra leveranstiden, det är ju fraktbolaget.

Ska du vara helt säker, så är det nog bättre att beställa från någonstans i Sverige? Jag vet inte...
  • Pinkgrape
    37 dollar då? Har aldrig handlat där så jag fattar inte riktigt hehe :=) Har dom snabba leverenser? Jag har ju bara drygt en månad på mig!

Här är den billigaste jag hitta på ebay 23 dollar med frakt, inte lika snygg dock! cgi.ebay.com/Wedding-Bridal-Dress-Train-Crino...
    Men ja, 37 dollar stämmer, inkl frakt då.. eftersom den är gratis. Säljaren går att chatta med nu, så det går ju att fråga hur snabbt de kan ha den klar och ifall de har någon aning om leveranstid.
  • Pinkgrape

Haha jag kunde inte låta bli, så jag frågade. 5-9 dagar ska det ta för kjolen att vara framme i Sverige från bekräftad beställning. Jag tror fasiken att jag ska beställa den!
  • Pinkgrape
    11juni2011 skrev 2011-05-01 12:41:02 följande:
    Åh va bra! Jag tar nog och slår till på en sådan också då :=)
    Det börjar bli dags för mig att gömma mina inköp tror jag, M2B börjar undrar vad jag sysslar med. Det kommer paket från olika länder varje dag nuförtiden hehe :=)
    Haha jag tog mod till mig och berättade för min sambo om underkjolen, visade bilden också. Han tyckte att den behövdes, han förstod det, till min stora förvåning. Han är bara glad att jag shoppar billiga Kina-saker :P
    Jag kommer beställa den där underkjolen och hoppas på det bästa! :D
  • Pinkgrape

Jag sitter här och funderar över detta med ringar...

Jag har ju redan köpt min ring, då vår budget var betydligt lägre än vad den är nu. Jag tycker jättemycket om den ringen, men det är ju långt ifrån mitt första hands val. Det var ett budget val och en ring jag gärna skulle använda, men just som vigselring skulle jag nog hellre vilja ha en annan ring.. kanske. Beroende på..

Min blivandes ring var alldeles för stor när den kom och han vill hellre köpa en ny ring, än att ändra storleken på ringen som han beställde.

Ska vi köpa nya ringar till oss båda helt enkelt? Vår budget för ringar är ju definitivt inte stor alls, men större än vad den var tidigare, trots att vi redan spenderat 2000kr på två ringar. På sätt och vis tycker jag att det känns onödigt av mig att köpa en ny ring, men samtidigt vill jag gärna ha en annan.

Åh, varför ska jag vara så snabb med saker?! Jag skulle ha väntat!

• Pinkgrape
    jennifaer skrev 2011-05-01 16:45:29 följande:
    Åh vad jobbigt! Jag tycker nog också att ni ska satsa på nya ringar i såna fall. Vi ska byta ut våra förlovningsringar nu men skillnaden är ju att vi visste från början att de bara var tillfälliga. Men det är ju viktigt att man verkligen trivs med ringen eftersom man (förhoppningsvis) ska ha dem resten av sitt liv
    Ja, jag känner lite så också.. och det är egentligen inte så att det sitter i pengarna för min del, alls. Så länge jag gillar ringen och den passar, så har jag inget emot en silverring med en CZ sten för 300kr. Det bekommer mig inte. Hm. Kanske skulle leta rätt på en sådan och sen sälja in idén till min käre sambo :P Usch, vad han kommer tycka att jag är onödig som är så ombytlig av mig.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!