Minuz skrev 2012-08-19 21:40:26 följande:
Det kommer bli fina kort.
20 kg? Vart sitter de?
Sista året har ju jag oxå gått upp massor men på mig syns det ju, är som en köttbulle, det gör det inte på dig........ iaf inte på denna bild.
På tisdag blir det VV igen, om jag orkar. Finns tyvärr inga möten här längre och då blir det svårare. Men har sänkt "måste gå ner i vikt innan bröllopet kilon" från 15-20kg till är nöjd med 10 kg.......... Äter samma medicin som du och de gör ju sitt tyvärr..................
Tack, men jag lovar dig, det syns! Mycket har satt sig i ansiktet (usch!) och på rumpa/höfter och benen. Ja, samt på magen, men det syns inte så mkt i klänningen rakt framifrån iaf :P
Funkar VV bra tycker du? Jag har alltid haft svårt för såna grupper och dieter osv. Jag tycker det verkar dyrt och som att det inte funkar. Du kommer absolut hinna med 10kg innan bröllopet, det är jag övertygad om :D Jag håller alla tummar för dig! Ah, du äter också det.. ja, jag pluffsade upp massor när jag började med den, har ju bara ätit den i ca 4 månader och gått upp typ 10kg bara under de första 2 månaderna. Pang!, sa det bara. Nu har jag iaf kommit på hur jag kan äta och röra på mig utan att gå upp, så nu ska jag börja se hur jag ska äta och röra på mig för att gå ner. Medicinen funkar ju, så vill inte gärna sluta med den heller.