Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Oj vad fin hon är, vilken klänning!! Sedan är ju tjejen fantastiskt vacker i sig själv också
men bh:n Hjälp!
Heja skumboll visa bilderna direkt när du fått dem!
oj så mycket ni skrivit sedan fredagen...
alltdi lika trevligt att börja måndagen med att läsa igen!
så många fina klänningar, väskor, skor och slöjor...
Själv har jag ju min klänning hemma redan, men ska ännu hitta slöja och väska så tack tack för många fina länkar och bilder!!
jag fick ju min klänning från millys för 2 veckor sedan, så inte har de gått i konkurs... de har väl bara för mycket att göra för tillfället
min blivande har sett min klänning; han var t.o.m. med mig när jag var och provade klänningar före jag beställde...
igår köpte jag min slöja på ebay, idag hoppas jag att det är så lugnt på jobbet att jag skulle hinna köpa en väska och kanske också ett hårsmycke, fast jag vet inte om jag vill ha ett ännu, men om jag skulle hitta ett fint, så varför inte
efter jobbet ska jag och se på ringar. jag vet, gifter mig 18 juni och har ännu inte varit en enda gång och sett på ringar. min blivande vill inte ha en ny ring, så det är bara jag... vet att den ska vara liten, vitguld, skulle hellre ha pärla en sten, men har aldrig sett något sånt, så vi får se...