• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Min väska har jag klar iaf och det blir INTE ett till väskköp här inte LOL
    Den är ivory satin- så söt så

• Humlan66

1700 tal.. Klart grabben ska ha en plånbok och du 1-2 väskor.. släng in ett par extra skor med.. IFALL.. fniss

• Humlan66
    Hvidbrud skrev 2011-05-02 09:56:50 följande:
    Humlan66: Tänk på att alla fotografier blir i motljus (så länge det är ljust ute) om ni sätter honörsbordet vid fönstret...
    AHH just det ja-Tänkte inte på det

Är det någon som nånsin sett om det finns svart pappersduk på rulle ? Och isf vart ?  kanske Rusta ÖB eller så..
  • Humlan66
    bettanR skrev 2011-05-02 10:22:14 följande:
    mmm, ja det blir nog den. :D Fast när jag mailat med Alice på Dragonorient 3 ggr nu så fattar hon inte vad jag menar. Alls. Får nog göra en såndär fint paintmålning med pilar och streck som nån av er har gjort! annars kanske milly kan göra den bättre.. Offerta alla kanske. 

Är det någon av er som köpa m2b kläderna från kina också? Vi tänkte göra det! 
    M2b köpte sina kläder igår från Milanoo och fick förutom kostymet västen och slipsen med på köpet och allt under 800 kr
  • Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-05-02 11:12:48 följande:
    Tror jag såg svart pappersduk på Gekås i Ullared. Men det var några veckor sedan och jag är inte säker...
    Och så vet jag ju inte om du bor så att du över huvud taget kan ta dig dit, heller
    Nääää dit har man en bit , men m2b's släktingar bor nära. ( varberg & Göteborg ) så kanske dom kan ta sig dit
  • Humlan66
    Miceme skrev 2011-05-02 11:27:44 följande:
    KÖÖP

Här är bilder på mina make out mints: Ligger i plåtask
    Miceme härdan efter har du en regel på dig ...INGA BILDER UTAN LÄNKAR haha... såå länk på mintisarna jag vill kööööööpa
  • Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-05-02 11:31:33 följande:
    Jisses, så söta!

Och min mamma är ju för rolig! Hon sa igår: O vad ska ni ge för presenter till alla gästerna, då?
    Jag blev helt paff, har mamma koll på favors och sånt!
    Vi hade ju inte tänkt ha något, men vem vet, kanske hinner jag shoppa nåt mintaktigt, jag också!
    Vi ska nog köpa småflaskor med whiskey/cognac till alla herrar och små minipåsar med badsalt till kvinnfolket

Miceme celebrationssidan är ju toppen :-d YAY
  • Humlan66

Min klänning jag köpte sist ( som jag sålde) kom via DHL och där slapp jag tullen
    men ett tips är att be säljaren skriva "Gift" på paketet eller sänka värdet på det då dom skickar. då klarar man sig från tull

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!