Farmall skrev 2011-04-21 11:02:59 följande:
Hitte-på-människan.....hihi så roliga ni är.
Nu har jag skickat ett mail till milly och efter att ha läst att någon här inne chattat med bella så provade jag nu och det funka.
Jag ska få bilder på klänningen i denna veckan och den ska vara klar i nästa vecka!
Märkligt bara, jag har ju inte fått några bilder på kjol och släp än..... de ska väl sy på i 110km/h nu då förstår jag.
Hoppas bara de håller det nu. Jobbigt att behöva börja leta efter ny klänning nu när bröllopet närmar sig. Jag är ju en sån ovanlig tjej här inne som bara beställt en klänning.....
Oj oj! Hoppas de lägger in en turboväxel då. Håller tummarna för det
Sommarbrud skrev 2011-04-21 11:03:48 följande:
Men oj vad du e duktig då. Vi ska åka iväg o köpa en grind så inte lilleman springer upp för trappen. Det har blivit hans nya nöje :/
Vi tänkte gå ut till oh my god från melodifestivalen eller shes got the look med roxette ELLER we eill rock you.. Svåra val :)
Har ju inga barn att bekymra mig över, så jag hinner en hel del annat när jag väl sätter den sidan till
Pinkgrape skrev 2011-04-21 11:10:24 följande:
På tal om inget alls, vad kommer ni ha för klädkod på ert bröllop?
Vi har också kavaj. Superenkel klädkod att följa (faktiskt skitsvårt att misslyckas..) och innebär minimala utlägg för kläder för gästerna, man behöver ju i regel bara köpa nåt nytt om man absolut vill..