FadeToBlack skrev 2011-05-16 12:09:20 följande:
Hejsan! Tänkte bara dela med mig att min kinaklänning och brudtärnornas klänningar från Landybridal kom förra veckan, hela 1 månad innan beräknat leveransdatum! :)
Vi är allihopa suuupernöjda med våra klänningar, satt som en smäck! Men enda problemet jag har är att det blev väldigt låg urringning och jag fick världens pushup när man drog åt klänningen. Frågan är ju nu om det ser alldeles för "tacky" ut och vad kan man göra åt den djupa urringningen? Min brudtärna föreslog att hitta en balconettebh så mittendelen kan synas lite typ i spets, men blir det helt sjaskigt? :P
tycker inte alls att den är "tacky", sitter ju jätte fint på dej! du är jätte snygg!! jag skulle kanske inte ta någon spets, för den kan som några andra påpekat ytterligare dra åt sig uppmärksamhet... men kankse du kunde ha en bh som absolut inte har någon pushup? eller kanske bh:n inte har någon betydelse om det är klänningen som bidrar till pushup-effekten... utan bh är ju också en idé, men själv trivs jag mycket dåligt utan bh och kommer att ha en "silikonbh" som limmas fast i brösten och sidorna... (är tvungen att ha utan axelband och den måste vara låg i ryggen så då fanns bara det alternativet kvar... )