pulmonate skrev 2012-02-26 14:22:39 följande:
Vad duktig du är! Är det företaget du har beställt ifrån som gör översättningen, eller har du gjort det själv?
Vi gjorde våra själva och provläser dem nu. Vi ska skriva ut imorgon!!! Spännande! Det blev inbjudningar på engelska och italienska, men inte svenska. Vi skulle bara ha haft på engelska ifrån början men blev osäkra pga italienarnas sisådär engelska. Sen gäller det att göra 100% klart hemsidan och hitta de sista adresserna!
Nope, översättningarna gjorde jag själv. Alldeles samtidigt som jag beställde så det blev improviserat värre. Ringde upp mamma lite snabbt för att bolla den tyska formuleringen, är inte flytande. Och framför allt, har aldrig sett nån tysk inbjudning. Men jag har bott i storbrittanien och mamma i schweiz så det blev nog ok, haha! Annars får de ringa och fråga.
Tyckte först du skrev att ni skulle SKICKA ut imorg, inte SKRIVA ut. Aaah, tänkte jag. Tyckte nyss jag var ute i god tid...
När ska ni skicka ut dem då? Och skickar ni tidigare till dem som kommer från andra länder än Italien?