Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Idag hoppas jag att inbjudningarna kommer förresten, fick mail från Vistaprint igår som sa att de skickades igår!! Spännande!
Men blir galen på alla reklammail vistaprint dumpar i min inbox, grr...
Idag hoppas jag att inbjudningarna kommer förresten, fick mail från Vistaprint igår som sa att de skickades igår!! Spännande!
Men blir galen på alla reklammail vistaprint dumpar i min inbox, grr...
Mm, vi gjorde så först (under ett antal år) men nu är det jag som gör det. Det blir bättre ordning då om jag ska va helt ärlig. Så man kan väl säga att vi har den uppdelningen att han drar in pengarna - jag drar ut dem!
Och ja, ska visa bilder på inbjudningarna och berätta hur de blev!
Operfekt - er bröllopshemsida, vilken "mall"/företag använder du dig av? Får man kika?
Kompisen snörade åt och sen testade jag med bh på mig.... blev bättre. En ny underkjol så...
Meeeen. Kan inte ladda upp det på hela klänningen1/6 2012
Och inga inbjudningar kom med posten idag... Men de ringde från guldsmeden och min ring är klar! (förminskad och ny gravyr (de stavade fel efter förminskningen) Kul, har inte haft den på lääääänge nu.
Men hörrni, tänk på att det förr om åren var precis tvärtom! Då blev det en stor besvikelse varje gång en flicka kom till världen i familjen. Var glada för att det har svängt! Tänk bara på det land som denna tråd handlar om och tänk på hur stor procent flickor som adopteras därifrån och hit. Just saying... Kan vi inte uppskatta att flickor plötsligt är önskvärda efter en sju helsikes många år av motsatsen?
Precis! Det är lite "close your eyes and think of England"-tänk över det, fast tvärtom. Blunda för kommentarerna och tänk på feminim!
Och du syr helt makalöst fantastiska barnkläder!! Som vanligt. Ooooom vi får barn nån gång (via adoption eller naturlig väg) så blir jag stående kund, jag lovar! Älskar ränder och prickar och du har underbart sinne för färgkombinationer!