Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tyckte nyss jag var ute i god tid...
Tyckte nyss jag var ute i god tid...
Jag är kär..........................
Och som vanligt när jag hittar någon att bli kär i ändrar jag ju lite...... Vill ha bling på överdelen och "mitt" lila band i midjan. Med en stor blomma. Och det ska ju se ut som på mina andra klänningar bak......
Nu har jag inte beställt därfrån men de verkar ju vara en av de snabbaste företaget.
Vänta inte längre dock, tänk på att du ska hinna beställa om, sy om eller fixa helt annan klänning på annat om nåt går snett.
De som beställt därifrån har ju varit huvudsakligen nöjda men kvalitén kan jag inte säga så mkt om. Det förutsätter ju att man har haft möjligheten att jämföra med klänningarna i svenska butiker här.
Ja, jag har beställt från milly. Om du går in i den allra översta länken i TS (reciensionstråden) och klickar till sida 1, klickar på "visa endast" på mitt namn så ser du allihop, lev.tider och bilder.
Tinzi - tänk, det är ju SNART! Är du den första i tråden som gifter sig 2012 månn tro?
Minns förra året, då gjorde vi långa listor på vilka datum vi alla hade. Så vi hade koll. Vad kul det var att följa allas fina bröllop! Hoppas verkligen vi gör så i år oxå.
Heja!! Ps, ni som fortsätter, citera inte utan kopiera som nedan. Och skriv in i rätt ordning (mellan rätt datum). Kram!
Tinzi : 12 maj
bridetobe2013: 1 juni
1700tal: 18 aug