Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Pinkgrape: Vad fin klänningen var! Så synd att den var för liten för dig. Och riktigt trist att klänningen kom utan snörning. Hoppas nu att den nya klänningen sitter som smäck . När gifter du dig?
Pinkgrape: Vad fin klänningen var! Så synd att den var för liten för dig. Och riktigt trist att klänningen kom utan snörning. Hoppas nu att den nya klänningen sitter som smäck . När gifter du dig?
Sasssyy: Vad duktig du är med viktnedgången! Jättefin klänning du spanat in.
1700tal: Vilken vigselring! Jättefin! Jag har också blandat princess och briljanter och det fungerar utmärkt.
Detta är min förlovningsring:
Det är bara på stora Princessen som inte har så bra kvalitet. Men dina brilljanter på din ring håller högre kvalitet än på min. Plus att brilljanter glittrar mer. Så du gjorde ett bra val!
1700tal: Precis, de tar sämre kvalitet för att hålla nere priserna. Men nu är givetvis min ring jättefin även om den inte blingar lika mycket som brilljanterna. Men jag tycker princesser är snyggare .
Minuz: Vilken klänning! Men jättesvårt att se hur den skall sitta på dig. Men den är väl inte för liten att stänga om du får hjälp? Ser fram emot bilder när den sitter på ordentligt.
Tjejer! Har ni några tips på sidor där man kan beställa kravatter och västar? Är det My Tuxedo och Suitopia som gäller?
Callie - låter som du har läget under kontroll!
Får jag bara fråga om det här med din tandblekning... Bleker du på nätterna oxå? Hur många nätter?
Ja, det var riktigt gruvligt med mina ilningar. Eller det var ju inga ilningar. NU har jag ilningar, 3 dagar efter behandlingen. Det var högklassig regelrätt tandvärk och inget annat. As in, inte äta eller dricka nåt, inte prata på hela dagen för varje gång jag öppnade munnen så högg det i tänderna. Suck och usch och fy. Men skam den som ger sig!
Hm, blev ditt tandkött permanent förstört av en för hård borste? Oj! Kan förstå vad du menar för mitt tandkött tar oxå stryk av hårda borstar men förstört för gott? Drog det sig tillbaka?
Emma F: Vad fin den var! Såg väldigt varm och gosig ut också. Gillas!!
Fick mail idag om att min klänning är färdig och skickad, och att jag har den om fem dagar. Liiiite jobbigt att jag ändå inte får se den förrän i augusti.... Men gött att den är klar och att den inte blev försenad iaf!
En liten dum fråga; Hur får man besked om att paketet fastnat i tullen? Får man ett brev hem? Eller betalar DHL tullavgiften och ger en faktura på beloppet när man får paketet?