Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700tal: Spetsklänningen ser fantastisk ut! Hoppas den sitter som en smäck också . Jag röstar helt klart på denna! Fast sidenklänningen var också underbar, jösses vilket svårt val du kommer få!Våra mått var verkligen lika, fast jag upplever dig som ganska lång på bilderna du visat tidigare, minst 1,75. Stämmer det?
Så himla jobbigt med panikångest. För många år sedan fick jag själv en panikångestattack av sorg, och det var verkligen helt fruktansvärt. Hoppas verkligen du kommer få en underbar dag och att ångesten inte kommer fram på er dag.
Min klänning finns nu i mitt hem i Sverige . Husvakten skall fota den idag så jag vet inte om jag hinner se den eller om det blir först i morgon. Vad jag längtar! Men vilken panik om jag inte kan ha den!!!
Pinkgrape: Hur var klänningen vi har samma i livet? Meningen låter rätt konstig, men jag hoppas du förstår vad jag menar .
Beställde skor igår och de är redan på väg hem! Beställde Perfect Kirsten, 10 cm klack varav 2 cm platå. Hoppas jag kan gå i dem bara! Jag hinner prova dem och skicka tillbaka dem innan öppet köp går ut, vilket känns väldigt bra. Ev att jag även beställer ett par skor till med lägre klack ifall det är omöjligt att gå med så höga. Tur att maken är lång .