Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Förtsår ni den här bilden? Tror ni att företaget jag väljer att kontakta förstår det här? Vilket rekomenderar ni?
Förtsår ni den här bilden? Tror ni att företaget jag väljer att kontakta förstår det här? Vilket rekomenderar ni?
Ni är så hjälpsamma tjejer! Tack daniiel, tror jag använder din bild om jag får ?! Prövar att vända ni till milly! Det ska bli himla spännande. Är det nån ide att beställa innan jul nu tror ni? Ska även beställa två tärnklänningar, ska man lägga det i en separat beställning så dom inte blandar ihop måtten? Tusen tack för hjälpen!!
Åh, det är svårt när man skriver från mobilen ;) men är det milly med s eller utan?
ååh.... nu känner jag mig lite nere..... Började mäta mig, har ju liksom strl 44 på hm. Men enligt millys tabeller ska jag ha 50-52.. What to do?
Mäter jag fel? Ska jag beställa så stort?
Åh! Nu har jag skickat förfråga om pris, det känns så spännande. Dom verkar ju seriösa i alla fall :)
hej tjejer! Dom kunde göra min klänning med alla ändringar, dock gjorde dom inte testklänning längre... :( Men det kanske går bra ändå, man kanske kan be dom skicka kort som man får godkänna innan dom skickar den?
Sen skickade dom den här frågan som jag inte förstår: if you want add lace on the bust,there will no pleatings on thebodice.is it ok?
vad menar dom?
Aah! Så är det ju tusen tack :) Vill ju inte ha vecken utan bara spetsen med slätt under ;D Tusen tack tjejer!