Skumboll - Jättefint :) Åh, vad avis jag blir.. överväger själv att skippa båda festprogram och vigselprogram. Får inte till det bra, urk.
wictory - Klänningen såg ju väldigt fin ut :) Jag väntar själv på en klänning på Mylove nu :)
Vi har fått nya små husdjur - pälsängrar. Känns verkligen toppenskoj. All min sista energi försvann med det. Tydligen finns dom i hela huset, vi bor i ett litet hyreshus och de är i tre lägenheten av fem plus i källaren.
Minuz - Missade ju att du fått hem din klänning. Vad fin den är :D Ser verkligen framemot bättre och fler bilder :) Måste nog hålla med dig dock, om smycket där :)
Vi hade inte heller tänkt att ha varken vigsel eller festprogram men det blev så ändå efter lite påtryckningar. Men pysslar man med det i typ word så förstår jag att man avstår, mer värdelöst program för detta ändamål finns nog inte.
Åh nej vad jobbigt med odjur, vad säger hyresvården?
De blev ju verkligen underbart fina :D Men precis, om det blir något så blir det nog i publisher eller vad det heter. Aningen bättre iaf, kanske. Jag vet inte, kan inget om såntdär :P Jag känner bara att all min ork för allting försvann när vi hittade de där små krypen hemma! Hyresvärden skulle kontakta anticimex under eftermiddan idag, så vi får väl höra mer imorgon antar och hoppas jag. Hua, jag vill då inte sova hemma!
Pinkgrape - vi hade också sån ohyra för några år sedan, det är ganska lätt att bli av med dem. Vi fick några fällor att hänga upp. Killen från anticimex sa att de gärna kommer med djurmat på lösvikt osv. Vi hade då marsvin och vad tror ni vi såg i djuraffären nästa gång vi gick dit för att köpa mat? Massor av fällor........ Så efter det så köpte jag inte mat där mer....... tack vare dem fick vi hem ohyran, men det var ju kanske inte deras fel heller. Idag har de nya fräscha lokaler och jag köper numera kaninmat där men kollar alltid efter fällor *ASG*
Jasså? För vi har fått veta att man måste spreja hela lägenheten och städa suuuuupernoga överallt. De lägger sina ägg i textilier och längs golvlister och i alla skrymslen och vrår. De går ju inte i fällor? Och de äter ju inte heller djurmat? De lever ju av tyger, skinn, fjädrar, päls och sånt.
Pinkgrape - FÖRLÅT!!!!! Blandade visst ihop dem med mottfjärilar........... Det var grannen som hade pälsängrar och jag vet inte hur de fick bort dem......
Haha fasiken, jag som verkligen fick upp hoppet där :P