Amejuli skrev 2011-07-12 20:03:43 följande:
Ja jag hoppas på det bästa och att den ska passa när den väl kommer... :-P
Jo när jag chattade med dem så berättade jag mitt ordernummer och skrev att jag tidigare hade mailat angående min order eftersom det var så kort tid kvar innan bröllopet. och att jag nu undrade om det finns chans att få den innan bröllopet. Då sa hon åt mig att vänta lite medan hon kollade upp det.
Efter en stund skrev hon att klänningen är i steg 2 och att jag ska få den den 27/7 och inte skulle oroa mig.
Jag frågade också om jag behövde underkjol. Då skrev hon att kjolen är förstärkt med styv tyll och att det inte skulle behövas. (Är väl lite tveksam till det men jag orkar/hinner inte köpa någon och sen vill jag ju inte ha den allt för stor ändå när det är en dansklänning.
Kan ju tillägga att jag verkligen ansträngde mig för att vara överdrivet trevlig också. :-P
De verkar mest vara online på msn tidigt på morgonen, förmodligen på grund av tidsdifferensen.
Okej, då får jag försöka ställa väckaren och haffa dom på msn någon morgon :)
Nej, jag valde bort underkjol till min klänning på bilden ovan. Själva grejen med den klänningen var ju att slippa underkjol och sånt för att den skulle vara väldigt bekväm att dansa i :)