Kinaklänningar och gaffel däremellan!
För min del var det väldigt skönt att höra ytterligare en som är nöjd med sin klänning de beställt där :)
Just ja, vi skulle köpa de där engångskamerorna för 9kr/st på Expert igår. När vi kom in strax efter kl.10 då de öppnar, så har de inte fått in några ännu. Erbjudandet skulle gälla tisdag och onsdag, knepigt då. Nåja. Hon som jobbade där berättade då att de skulle komma mellan kl.12-13 och att de endast skulle få in 27st. Bådade ju gott. Vi kom iaf tillbaka dit vid kl.12.03 och då var det en kamera kvar. EN?! Hur är det möjligt? Jo, tydligen så var alla andra förhandsbokade eller vad man säger. Hur i hela friden.. boka en kamera sådär? Och varför fick inte vi veta att man kunde göra det när vi frågade om dom tidigare? Jaja.. så, det blir inga kameror.
En sån kväll... vår toastmadame kanske inte kan komma ifrån jobbet kvällen för bröllopet fick vi veta. Kul. Nåja, tur att vi valde både en toastmaster och madame, då kan han styra upp det hela med hjälp av min syster. Hon är redan insatt i det mesta, då hon är tärna och den jag bollar mest idéer med.
Har dessutom kanske, eventuellt, fått tag på en fotograf för dagen, för 500kr! En jätteduktig tjej som är 17-år och går någon mediautbildning. Har sett en del av vad hon fotat och det duger mer än gott och väl åt oss :)
Mina buketter kom idag! :D Jag tycker de är jättefina, helt underbara.
En tanke bara.. rosor, om man skulle fylla ut mellan fjädrarna med lite rosor. Tror ni man kan lämna buketterna som de är till en florist och be dom fylla ut med lite rosa rosor?
Egentligen skulle jag vilja ha tygblommor, så att de också håller sig, men vart hittar man fina såna?