• Amejuli

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Tinzi skrev 2011-07-15 12:26:10 följande:
    GLAD!!!

Milly gör klänningen precis som jag vill ha den för 25 dollar extra! *lycklig*
    Härligt!! Spännande att se reltatet sen!!
  • Amejuli

Åååh... Sitter och knåpar ihop ett album med bilder till min blivande med alla minnen som får mig glad och varm när jag tänker på oss... Och jag blir verkligen alldeles lycklig! Han är så fin!

• Amejuli
    Red skrev 2011-07-15 13:08:41 följande:
    Det borde man nog göra till sig själv, och titta i när man känner sig lite nere Hjärta
    Eller hur! Det här var verkligen terapi i mitt i den sista bröllopsstressen!
  • Amejuli
    Skumboll skrev 2011-07-15 13:14:06 följande:
    Vad gulligt gjort! Solig
    Hihi. Ja, jag tror han kommer gilla det. Han är ganska nostalgisk och blödig av sig... Har sparat och samlat ihop alla lappar jag kunnat hitta som vi gett varandra genom åren också. Imorn åker han på svensexa och då ska jag passa på att scanna in och göra klart allt!
  • Amejuli
    Skumboll skrev 2011-07-18 17:24:30 följande:
    Sådär ja, vigsel och festprogram är nu nästan klara! Såhär vart det!

Så himla fint!!! Gillar särskilt den där som man kan fläkta sig med som jag antar är vigselprogramen! Verkligen underbara!
  • Amejuli

Åh! Fick precis ett mail om att de har skickat min festklänning. Verkligen i rättan tid med en och en halv vecka kvar till bröllopet! :-P

• Amejuli
    Skumboll skrev 2011-07-19 12:06:04 följande:
    Ojojoj, hinner du få den?
    Ja det hoppas jag. Jag har betalat för expressfrakt så i mailet stod det att jag skulle ha klänningen om tre dagar. Jag får hålla tummarna.
    Men skulle jag inte hinna få den så står och faller iaf inte bröllopet med det för jag har redan den jag ska ha under vigseln. Ville mest bara ha en kortare så att jag slapp gå runt i den större hela kvällen då den inte riktigt känns jag och jag gillar att svänga min lurviga.

Men jag håller tummarna!
  • Amejuli
    Pinkgrape skrev 2011-07-19 13:00:19 följande:
    Har dom skickat den? Vad skönt, då borde du ju få den i tid :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    ja, eller hur! Borde ju verkligen gå nu när jag har beställt expressfrakt också!
    Hoppa hoppas!!!
  • Amejuli
    Red skrev 2011-07-19 13:15:30 följande:
    Kul, då tror jag nog du har den innan helgen Glad  Var det den som ser ut som min, eller ändrade du dig? Skulle vara spännande att se den i ytterligare en version!
    Ja, det är samma som den du köpte. Den var ju så himla fin! Har förstått att det är bildtvång i denna tråd så jag ska försöka ordna lite bilder när den kommer också!
  • Amejuli
    1700tal skrev 2011-07-19 21:16:30 följande:
    Precis. Tycker den ger känslan av en alldeles för lång överdel och korta "stubbiga" ben. Vilken verkligen inte är fallet! Hm.. Vet inte, tycker inte den ger honom bra propotioner bara. Fast det gäller nog alla jacketter faktiskt. Det blir faktiskt mkt mer pingvin än en frack...
    Vi besatällde också från suitopia.
    När vi fick den var det nog lite samma för oss. Byxorna var stora och kavajen inte ett dugg formsydd. Min blivande brydde sig inte så mycket om byxorna då han har hängslen (även om jag personligen hade önskat att man skymtade hans häckform lite mer... :-P ) Men kavajen gick vi till en sömmerska med som tog in den i midjan och det gick på 450 kr.

Men det får vi ju av suitopia. Förstod det som att de står för ändringar för upp till 500.

Blev rätt bra till slut ändå! 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!