• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

bruden skrev 2011-08-01 14:38:36 följande:
    Du ska alltså ha höga häften? Vika pappren på kortsidan?
    Ja, precis så jag menar. Har en mall i publisher och skrivit allt klart, men hur vi än gör, så blir texten bara på ena sidan och när vi då viker ihop det, så blir det vita sidor mellan de med text och det är inte så snyggt alls :(
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-01 14:42:06 följande:
    Du ska skriva ut dubbelsidigt Se till att du har utskrift inställt på A4 stående. Har du gjort varje sida för sig eller har du "två sidor" på en stående A4?
    Vi har valt dubbelsidigt på alla inställningar som går, men i mallen verkar texten bara vara på ena sidan. Vill därför gärna ha tag på en mall som någon använt och fått text på båda sidorna.

Öööhm... jag har gjort... två sidår på en stående? Tror jag... haha jag kan inte sånt där :P
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-01 14:47:22 följande:
    När du har ditt häfte öppet i Publisher, har du en sida i häftet på en sida i din vy som du ser eller har du hela A4-sidor delade bara? Det låter som att du har inställning för ett delat A4 och då blir det som du beskriver.
    Jag du skicka över din mall till min inbox så ska jag titta på den och ev. rätta till den åt dig.
    Hur skickar jag den till din inbox? Haha förlåt, men jag är extremt usel på datorer och teknik :P
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-01 14:55:16 följande:
    Pinkis: Ser felet direkt, fixar det så har du det på mejl om en liiiiiten stund
    Underbart! Du har räddat min dag, min bröllopsfest :D Har ordnat internet på rätt dator nu också :P haha
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-01 15:03:06 följande:
    Måste bara fråga: ska du ha 16 delsidor? Alltså 8 papper? Bara så jag gör rätt vid sidmarkeringarna
    Öhm.... jag vet inte? :P Jag vill ha med allt som är i häftet, sen hur många sidor det blir, det struntar jag i.
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-01 18:09:34 följande:
    Ja inte lär det bli nån kinaklänning på mig på lördag. Ja såvida inte mirakel sker. Paketet är nånstans men ingen vet var. Alla spår slutar efter att det lämnade UK för en vecka sedan. Svenska Posten kan kyssa mig i akternDemon Jag har ju i alla fall underkjolen som kom idag. Kan ju alltid klämma in fläsket i den (åt fanders för liten!) och ha bara den
    Men vad säger du? Har du inte fått klänningen än?! Åh, herrejisses vad förbannad jag skulle vara! Har du någon annan klänning då?
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-01 21:08:59 följande:
    Jag fick bara underkjolen idag. Klänningen är skickad med EMS men har uppenbarligen gått nån annan väg. Förbannad är nog bara förnamnet. Säljaren har dock lovat pengar tillbaka och det ska jag se till att få. Men jag måste ha paketet innan jag kan reklamera det. Som tur är så är det PayPal som har pengarna hos sig tills man godkänt leveransen.
    Jag har min första klänning, tack och lov! Får sikta in mig på att ha den. Jag har ju ändå ingen underkjol till den andra då den som kom idag är på tok för liten.
    Jaja, det löser sig  
    Okej, ja, det är ju bra att du får pengarna tillbaka iaf. En liten tröst. Och tur att du har en annan klänning! :D
  • Pinkgrape
    Amejuli skrev 2011-08-02 00:28:46 följande:
    OMG! I´m married! Det var kaos dagarna innan och minns dagen lite som i en dimma, men ändå så underbar!!! Önskar er denna känsla snart! Hoppas  allt rullar på för er tjejer!
    GRATTIS! :D

Här är det ca 1,5 veckor kvar och totalt kaos :P Det låter ju dock bra att man kan se framemot något underbart sen :)
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!