Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Landy når du på
service@landybridal.com
Lycka till!
Landy når du på
service@landybridal.com
Lycka till!
Ohh, Jim Hjelms klänningar är ju så uuuuunderbara!! Jag önskar att jag hade haft "rätt kropp" för att bära upp en sån modell, då hade det nog blivit en sån!!
Har ni sett att det kommit ännu än tråd där man ondgör sig om kinaklänningar (den heter Kinaklänningar)? Jisses, vad hetsiga och hätska en del blir när de diskuterar klänningar beställda direkt från fabriken i Kina!!! Att de orkar!
Lycka till S2011!! Hoppas ni får en underbar dag!!
Stor lycka i Daisy-hemmet ikväll! Har precis fått veta att min utbytessyster i Tyskland har fått en liten flicka!!
De mår bra och bäbisen är frisk! Vad lycklig jag är nu
Nuu, vad fina klänningar du fått hem! Skönt att du är så nöjd också
Vilket material är den långa i, volangerna ser väldigt fina ut!
Jag hade också mina hängandes i lampkrok, fiffigt när det är långa klänningar!
Har nu fått en bild på spetsen Landy kommer använda, vilken tur jag kontaktade dem!
Nu ska vi se:
1700tal. du borde ju veta vid det här laget att bilder är obligatoriska!
Bruden: heja, heja!!! Hoppas att ditt paket magiskt dyker upp fortare än fortast!
Lusekofta: Har du nån bild på klänningen som kommit hem så vill vi gärna se den, vi ääääälskar bilder här!
Malin: vi hade ingen bordsplacering alls, jag tycker/tror att det blev bra. Hade vår inofficiella toastmadame som gick runt och kollade så att folk fått bra platser lite grand. Fast vi hade ju också buffé och nästan inga tal = ganska kort sittning. Vi hade inte planerat utifrån att middagen skulle vara det centrala på vårt bröllop, vilket ju de flesta vill/gör.