Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700tal
Den ser skitläcker ut!!
1700tal
Den ser skitläcker ut!!
Bruden: Den är jättevacker! Vad häftigt att det röda fältet sitter lite på snedden, snyggt!
Callie: Så fint den sitter på dig!! Förstår att du är nöjd!
Pinki:
vilken är det du ska prova nu, som är din favorit? Är det den som Kate Hudson har eller den m rosorna på kjolen?
Bruden: Usch, vad surt! Du har mina djupaste sympatier!!
Är det fortfarande ingen som vet var paketet är?? Vad mysko!
Pinki ang knäböjningen: jag hade en underkjol utan ringar och den gick alldeles utmärkt att knäböja i.
Man måste nog tänka på att hålla koll på främre fållen när man reser sig från knäböjningen, så att man inte står på den och reser sig i full fart!
Skrämmande scenario: Det lyckliga paret ser varandra djupt i ögonen, stämningen är varm av kärlek. De reser sig från knäböjningen.... Ritch, ratch och där lossnade halva underkjolen och ramlade till golvet alternativt tippade bruden framlänges för att hon stod på sin kjolfåll!
Jag höll inte upp framsidan tillräckligt när vi klev upp för det lilla trappsteget på väg till altaret, så en liten (typ 2x7 cm) bit av tyllen på underkjolen drogs av.
Pinkgrape:
Vad skönt att du är nöjd med valet av klänning nu!!!
Du kommer bli jättefin! Visst är det så att vissa klänningar kräver några tittar innan man kan bestämma sig för om de är rätt eller inte!!
Pinki:
Om klänningen sitter bra så är det rätt! Kollade lite extra på närbilden på livet och det är jättevackert, kan tänka mig att den ser super ut på. Och på närbilden ser ju tussarna mycket finare ut, jag tror att ljuset spelar lite spratt på de andra bilderna!
Är nästan lite avis, en klänning med såna rosor på kjolen var min allra första favvo!
Sessan: vad tråkigt att era nära har en sån inställning! Se nu till att göra en riktigt mysig helg för er, laga god middag, testa ett nytt recept på nån avancerad efterrätt, mys tillsammans under en filt alt ta en promenad i solen (beroende på vad vädret tillåter ) och rå om varandra!
Kram till er båda!