Kinaklänningar och gaffel däremellan!
11Juni2011: Jättefin klänning, men du behöver absolut längre underkjol tycker iaf jag.
Krazzzy: Kul att du får din nu också. Jättefin.
11Juni2011: Jättefin klänning, men du behöver absolut längre underkjol tycker iaf jag.
Krazzzy: Kul att du får din nu också. Jättefin.
Va!?! Är det sant, har INGEN varit här inne på ett dygn? Otroligt.....
Jo, jag skulle iaf säga det att jag kommer inte in i den här tråden förrän jag är på någon annan sight och kööper. NU måste jag börja hålla i pengarna har jag tänkt och så kommer jag in här, och vad ser jag? Jo paraply, jättefina i spets och det måste man ju ha, eller?
Senaste dagarna har jag köpt, såpbubblor, två presenter till honom (minns inte vad det heter nu), present till dottern, ett par skor till och ett par finare skor till dottern (de andra var lite för stora), mer spets osv till strumpebandet.....minns inte mer.
Men klänningen den verkar stå still. Hon som syr den är inte där idag (såg sen att de har semester) och hon har inte svarat på de tre sista mailen jag skickat. Jag är VÄLDIGT orolig för den kan jag säga. Blev ju lovad att få den förra veckan men inte. Borde fått den för lääääääängesen.
Ne, min dator hade nog hängt upp sig, ser nu att det är fler här inne.
Mia4: Jättekul att du fått din klänning! Då kanske det finns hopp för oss andra också.
Bella har just lovat mig klänningen den här veckan också. Hoppas hoppas, men jag vet inte hur allvarligt jag ska gå in för det.....