• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Oj, det lät nästan som om vi badar i pengar, men det gör vi verkligen inte. Menar givetvis inte så. Mer att vi får ju dra in någon annanstans om vi måste.

• Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-09 22:38:51 följande:
    Tänkte om jag kunde komma på någon passande.... de flesta jag känner till håller ju till i stockholm dock. 
    Ah, det var ju synd. Kanske för långt för dem...
  • Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-09 22:41:39 följande:
    Ska tänka lite under natten....
    Tack tack!!
  • Farmall
    Humlan66 skrev 2011-05-09 22:47:57 följande:
    Nu är jag RIKTIGT irriterad på Milanoo..
     jag chattade nyss med "Elsa" och frågade vart mina skor och övriga varor i den beställningen tagit vägen ?
    Då säger hon att hon  inte vet hur lång tid det tar och hon tyckte jag skulle avbeställa det hela och få pengarna tillbaka. Jag svarade då att jag inte har tid att leta nya bröllops skor . Då frågor vad jag är för konstig männsika typ som inte har backup, när man beställer sådär måste man ju ha back upp tyckte hon att jag skulle förstå.. asså pratar man så med en kund ??  Jag  frågade henne om hon menade att man inte kan lita på dom
    Jevla människa.. "muttrar"

Passade på att fråga om min brudklänning skulle komma sent med, men just nu håller den tiden sa hon.. Tur för dom det för annars ska  jag minnsan visa henne vart skåpet ska stå !
    USCH! Jag blir så ARG. Va fan finns det för människor i denna värld! Nu blir jag arg för de med. Ska man behöva dubbelboka allt?
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-09 23:10:31 följande:
    www.danielström.se/

Titta på den här sidan, detta var den enda jag kunde komma på, jag är ju från lidköping och det är ju inte så långt därifrån. Han hade bra priser, du får titta i galleriet och se vad du tycker.
    Jag vet inget mer än att han var väldigt trevlig i skolan och redan då var "kamera" intresserad
    Tack tack tack, ska kolla direkt.
    Ni är bäst tjejer!!!
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-09 23:10:31 följande:
    www.danielström.se/

Titta på den här sidan, detta var den enda jag kunde komma på, jag är ju från lidköping och det är ju inte så långt därifrån. Han hade bra priser, du får titta i galleriet och se vad du tycker.
    Jag vet inget mer än att han var väldigt trevlig i skolan och redan då var "kamera" intresserad
    men, det går inte att komma in på sidan...
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-09 23:29:54 följande:
    www.danielström.se prova nu
    Ne, kommer inte in där...gör du?
    Malin24 skrev 2011-05-09 23:29:36 följande:
    Farmall..vart är det ni ska gifta er? Jag är från Falköping från början..finns en kille som heter sebastian streight där som fotar mycket bröllop..kolla det..sågatt du nämnde Mariestad någonstans så det kanske inte är så långt från där ni ska vara :)
    Ska jag undersöka.
  • Farmall

TACK! Miceme och malin24.

Jättebra tips som jag ska kolla upp, hoppas någon är ledig denna dag än.

Jag tänkte på det, vilken himla tur att jag mailade henne idag. Tänk om jag inte gjort det.....usch!

• Farmall
    Miceme skrev 2011-05-09 23:49:59 följande:
    varsågod! Kom du in på sidan??
    Fy vilken hemsk tanke! Det har jag faktiskt drömt.
    Ja, när jag skrev själv.

Ne, så komiskt!

Gonatt tjejer! Måste sova nu, ska ha bebisträff imorrn. och så ska jag ladda för klänningsmottagning ju....
  • Farmall
    tigerlily skrev 2011-05-09 23:59:15 följande:
    Ha ha ha!! Det är ju vår Daniel!

Så han är väldigt upptagen på pingstafton kan jag meddela! Men jag har jobbat med honom i ett annat sammanhang och kan verkligen rekommendera honom, han är toppen! Vi bokade honom redan i september när vi hade satt vårt datum, trots att vi bor en bit ifrån Lidköping...

Så honom får du inte ta Farmall, men jag hoppas verkligen att det ordnar sig ändå!
    Ja jag märkte det. Har redan fått svar från honom.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!