• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Vilken av dessa är finast?

cgi.ebay.com/Ivory-Halter-Taffeta-Applique-Short-Wedding-Dress-Gown-/270747290496&hash=item3f09cbcb80

cgi.ebay.com/Halter-Ivory-Satin-Applique-Short-Wedding-Dress-Gown-/280674578104&hash=item4159822eb8

cgi.ebay.com/Ivory-Taffeta-Short-Bubble-Prom-Ball-Wedding-Dress-/140516128799&hash=item20b769f81f

Egentligen letade jag efter en golvlång med axelband av nåt slag och gärna spets, nåt förslag? och BILLIG ska den vara. (funderar bara nu alltså, sen beror det på budgeten, om man kan dra ner någon annanstans)

• Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-13 18:14:47 följande:
    NU har jag köpt MIN klänning. Och det måste varit ödet. När jag kom till butiken så berättade jag vad jag ville ha och så säger hon att ja, vi har en likadan klänning i rätt färg, med släp och i kortare längd. Det var en tjej som hade beställt den men den var för kort till henne så den var alldeles ny och jag fick ta med den hem på en gång. Sen satt som en smäck, och inte behöver jag korta den heller. Så såg jag ett par skor, superfina, och tro det eller ej men det var enda paret kvar och i rätt storlek. 
    Nu känns det bra i hjärtat och magen igen!

Nu ska jag försöka kränga iväg de andra två klänningarna. 

Men oj, vilket flyt!!! Häftigt!
    Bilderna ser vi gärna...
  • Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-13 20:46:03 följande:
    Kom ihåg nu att den ser mycket finare ut på mig med lite former.... DrömmerCool

www.twink.se/default.asp?menuItem=34&productI...

Hjälp mig nu att hitta ett "sash" med lite blingbling till klänningen!
    WOW!! Den är jättefin!
    Har precis letat runt efter något liknande utan släp, som jag skulle kunna ha senare på kvällen...jag som bara skulle ha en. Vi får väl se.
  • Farmall
    Darling Daisy skrev 2011-05-13 20:59:58 följande:
    Farmall (för visst var det du som letade kort klänning nu?):
    Jag har kollat lite på DHgate och där finns många snygga billiga klänningar.
    Jag o Miceme har ju köpt av säljaren bridal7, som verkar riktigt seriös. Vet inte om de har någon som motsvarar dina önskemål, men du kan ju kolla. Tror att miceme ska få hem sin om några dagar, då får du ju veta hur kvaliteten ser ut. 
    Aha, måste kolla, men hur lång leverans är det? Antagligen längre än en månad eller?
  • Farmall

Ojojoj, det var klackar det skumboll! Hur höga är dem?

Jag kommer inte in på dhgate, fel just nu kanske, eller vad går ni in på för adress?

• Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-13 21:12:33 följande:
    Haha, ingen aning. Ingen idé att jag mäter heller för då kommer jag ramla bara av tanken på hur höga de är!
    Grejen är att jag absolut absolut absolut inte kan gå i klackar men min tärna har insisterat och jag kände mig så lång och smal och fin så så får det bli!
    Hahaha, garvar! Rolig du är!

Bra att den är både jätte jättefin och bekväm, stort + ellerhur.

Vet inte om jag hinner det. Måste bli en som kan komma snabbt till mig och är superbillig. Svåra kriterier....
  • Farmall
    Darling Daisy skrev 2011-05-13 21:18:56 följande:
    Oj, så läckra skor du hittade också!

Farmall, dhgate har oregelbundna problem med hemsidan. Jag brukar prova o prova o prova tills jag kommer in.

I alla fall bridal7 har en chiffongklänning på 24 timmars leverans! sök på 24 hours när du hittat bridal7's butik. De övriga tror jag tar kring en månad. 
    aha! Måste in och kolla.
  • Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-13 21:22:24 följande:

Det är ett väldigt plus! Jag kan inte vänta till jag får använda den på riktigt. 

Ja, det är ju inte helt enkelt då! När gifter du dig? (glömsk!)
    11/6 du då?
  • Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-13 21:26:54 följande:
    Åh, det är ju snart! Då förstår jag att du inte har så mycket tid!
    Gifter mig inte förrän 13/8. 
    Ja, börjar känna lite smått panik för allt som ska göras. Speciellt när m2b har fullt upp med en massa annat, bröllopet ligger alltså helt i mina armar. pust!
  • Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-13 21:34:43 följande:
    Tänk att jag känner igen detdär. Nu har vi ju ett tag kvar men gubben brukar säga "ja men du har så bra koll på detdär, det fixar du så bra själv". Haha!
    mm precis! Skrattande
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!