• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Sessan67 skrev 2011-05-12 19:53:30 följande:
    Oj, det tog tid att läsa ikapp som vanligt Flört

Det jag minns mest är hur otroligt bra din klänning satt, Farmall Solig

Förstår att du är jättenöjd!

Sen var det nån som funderade på en Lillykläning som såg fantastiskt fin ut - BESTÄLL - och sen vill vi se foton förstås!
    Nemen, så gulligt! TACK!
  • Farmall
    Darling Daisy skrev 2011-05-12 21:36:17 följande:
    Farmall:
    Måste bara säga att din klänning blev helt otrolig!! Vad snyggt den sitter på dig, snacka om måttsydd - den sitter ju som gjuten! 
    Tack så hemskt mycket!

Din var också jättefin. och vilka broderier, jättefint!

Hur gör man med millys bustle? Jag fattar INTE hur man hänger upp släpet med en ögla och ett långt band.
    Nu ska jag läsa ikapp lite mer...
  • Farmall
    zvartaliljan skrev 2011-05-12 20:26:03 följande:
    hihi beställd o betald Klänning nr.6..... Oskyldig
    Ska bli kul att se resultatet! Hihi
    Smileycat skrev 2011-05-12 20:57:31 följande:
    Usch, nu börjar jag vela på klänningen.. Jag som har vetat i fleeera månader att det var MIN Klänning lixom.. Hmm.. hur gör man nu?
    Jag har ju faktiskt inte betalat än.. :-/ 
    Oh nej, inte du också. Ja jag säger ju det, här inne blir man sjuk om man inte är det innan. Men det är vi ju glada för :kommer ju mer klänningar i tråden då? hihi

Inte så himla mycket att läsa ikapp sen igår,
    Ingen som hade något förslag på gästbok med förtryckta sidor som man dessutom kan sätta bilder på gästerna i?
  • Farmall

Smileycat: Jättefina klänningar! Den röda är väldigt fin!

Nica83: Ja den var kanon!

Miceme: Bra smak du har, fin klänning och så himla fint det var runt kanten på släpet, tummen upp. och mattan också....hihi jag har den i rött och svart också...

• Farmall
    Bridezilla11 skrev 2011-05-13 08:08:47 följande:
    Eftersom den är "puffig" på det stället av magen så finns ju risken att den inte är så smickrande för figuren =/ Alltså oavsett storlek på kroppen.
    Jag har fött två barn inom loppet av 15 månader, den yngsta dottern föddes 21 Februari detta år. Jag har gått ner alla graviditetskilon, plus 13 kg till på 8 veckor (utan någon konstig diet, har endast strypt kaloriintaget). Så visst hinner man om man verkligen verkligen vill gå ner =)
    Jasså, jag tyckte det såg ut som om magen kunde få plats under det tajta jag, men vad vet jag.

Säger som bridezilla11, kör på, klart du hinner en bit om du vill.
    men det var mycket du hade gått ner på så kort tid. Själv gick jag ner 22kg efter graviditeten, men på 5mån tror jag det var, de överflödiga 12 + lite till när jag ändå var i farten...
  • Farmall

Miceme: Har du något telenr. till Elisabeth? Jag försökte ringa på det jag fick av henne, men då sa en röst: numret du angivit är ej i bruk eller nåt sånt...
    Hon kunde förresten, så det blir hon!!! JÄTTETACK!!! Så glad att vi hittat en och nu har jag fått svar från en till som också var ledig, men vi kom överrens om att vi tar Elisabeth. Måste bara se till att få kontakt med henne. Har mailat mitt nummer till henne också, kanske hon ringer.

Junibruden: Visst var det vi. Jag hade någon liten fundering på att hoppa av den klubben, men det lutar nog åt att jag blir kvar i EN klännings klubben.

• Farmall
    Minuz skrev 2011-05-13 12:54:22 följande:
    Farmall - Den översta var länge min favorit. Jättefin. 
    Knopan skrev 2011-05-13 12:58:51 följande:
    Den nedersta, som kostar 2000 kr: Herregud, vad fin!!
    Ja det är så roligt att kolla fastän man fått sin. Egentligen skulle jag kolla lite efter en dansklänning. Bara utifall att jag skulle vilja ta av mig min fina klänning, lite senare på kvällen.
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-13 14:05:28 följande:
    Farmall; jag har inboxat dig
    Tack, men det var det nummret jag fick. Hon ringer nog som sagt.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!