• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Tinzi skrev 2011-05-22 20:38:30 följande:
    En fråga...ni som beställt från Millybridals..har de suttit bra? passat bra efter era mått? 
    Min satt som gjuten på mig. Jättebra passform, men jag hade korsettsnörning i ryggen också. Jag är helnöjd med min klänning. Köpte min på milly.
  • Farmall

WOW WOW sommarbrud, du är suuperläcker i din klänning!!!  ojojoj!!!

Kommer bli ett sagobröllop. Du ska helt klart vara toppnöjd tycker jag.

• Farmall
    Minuz skrev 2011-05-25 20:58:32 följande:
    Vigselprogram???????????
    Hur har ni det med det? Vad står det? OSV OSV................

Hur många psalmer/låtar har ni på bröllopet?
    Vilka låtar eller psalmer?
    Vi har 2 låtar och 2 psalmer. Enligt vår präst kan man ha tre av varje. Enklast hittar du ordningen bak i psalmboken, men sök annars på google så hittar du mängder med program.
  • Farmall

Jag blir galen på alla avbokningar och tok nu.....!

Fick hem skivan med vår "tuffa" brudvals idag och jag tror inte mina öron.... låtarna måste vara tagna på youtube, dålig kvalite på låtarna och varken slutar eller börjar där vi ville. Jag hade skrivit utförligt hur vi ville ha allt. Det skivan kan vi ju inte använda iaf. Skulle kosta 500 och på fakturan har han skrivit 600. SÅåå dålig stil! Jag hade ALDRIG kunnat med att skicka något så värdelöst till någon. Nu får vi sätta oss ner och försöka ordna det själva...

Har ni andra mycket sånt? Eller är det vi som får allt?!?

Sommar brud: Tror det var din tårta jag såg med grönt band på? Jättefin! Vi har tänkt oss en liknande, men utan rosetter och i vinrött istället och med rosor och kristyr på.

• Farmall

Roligt junibruden!

Hade min i fredags. Jag som hade så mycket inplanerat med bvc-besök, bebisträff, hämta ringarna....men allt det fick m2b ta hand om, för han fick ta ledigt och va hemma med barnen. Stod och borstade tänderna när alla kom in. Jag hade en jättetrevlig dag: Fick åka och köra flygplan,(segelflyg), spela in en skiva (usch så hemsk man låter), sälja chokladägg (tokigheter ska det ju va med), åka limo och drack champagne och avslutade med en god middag.

Ringarna är alltså hämtade nu och vi har också bokat bröllopstransport.
    Nu har jag en hel del att läsa ikapp här, men det får jag göra senare efter dagishämtning. Ha det bra alla brudar.

• Farmall
    Humlan66 skrev 2011-05-30 18:51:32 följande:
    Va roligt för er som blitt hippasde föressten . jag tror inte jag blir det faktikst, MEN om det inte skulle ske så har jag bestämmt mig för att dra ihop ett eget tjejgäng och gå ut och äta middag med dom

Junibruden , vart fick du spela in skivan någonstans ?
    Det var nog mig du menade: I Falköping spelade jag in den.

Nu var det mycket fint i tråden, och jag håller med om vädret. Blir lite orolig när man går in på yr och ser att det regnar dagen innan... men vart ser ni så långt som till nästa lördag?
  • Farmall
    Junibruden skrev 2011-06-01 13:01:17 följande:
    oj, och jag hade inte ens sett att nån skrivit till mig. vad bra att du såg det Skrattande

www.foreca.se brukar väl visa 10 dagar framåt, så där borde nog nästa lördags väder synas...

är det 11.6 som gäller för dig??
    Aha, den sidan måste besökas. Japp, det stämmer. Hoppas hoppas på sol. Antagligen försöker man hålla skenet uppe även om det skulle regna, men det är ju inte roligt. Vi ska dessutom BARA fotograferas utomhus. Hittar ju inga bra inomhusställen.

Ni som fotograferas inomhus, vart gör ni det om det inte är i studio?

Miceme hur går det för dig, känns det som du har koll på allt? Nervös?
    Jag är redan nervös, hoppas det gått över tills det är dags för oss.
  • Farmall
    1700tal skrev 2011-06-01 13:33:07 följande:
    Tänk att ni snart gifter er allihop... Inte klokt vad fort ni växer upp! {#emotions_dlg.flower}
    Söt du e!
  • Farmall
    zvartaliljan skrev 2011-06-01 13:33:04 följande:
    jag kollar på klart.se och det ser verkligen inte bra ut för oss
    Vi ska också bara fotograferas utomhus...
    Inte menat som någon skadeglädje, men det ser ju riktigt bra ut för vår del om man tittar på klart.
    Men det är väl klart att det blir sol, ellerhur?!?
  • Farmall
    zvartaliljan skrev 2011-06-01 13:38:51 följande:
    jaså, vart bor du då?
    Mariestad, du då?
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!