• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Skumboll skrev 2011-05-06 19:58:19 följande:
    Micme: Hoppas du har kul ikväll!

Farmall: Spännande! Mina klänningar befinner sig i tyskland just nu... 
    Haha, okej... undrar hur många länder den ska besöka innan man får hem den då? För ett par månader sedan brydde jag mig knappt om den, men nu när det bara är ett par dagar kvar, antar jag, då är man ju hispig...
    fast innan dess ska jag hinna ordna med två kalas så jag har att göra ändå kan man säga...
  • Farmall
    Sessan67 skrev 2011-05-07 01:15:45 följande:
    Min gick direkt från Tyskland till Arlanda :) Så era är nog nära nu! Spännande med nya bilder!
    Haha, det var nog skumboll du skulle kommentera nu, men det är ju bra att veta.
    Min är just nu skickad 6ggr, hur många ggr skickas den? Är som jag ser det fortfarande kvar i Kina än.
    Tokig man är!
  • Farmall

Precious love: OOOOJ så fin, underbar!!! Synd med storleken, men den var jättefin!

Skumboll: Tack! Är in och tittar efter vart den är flera ggr/dag.

Miceme: Så kul du verkar haft det. Cool tårta! Håller med om låten, den är svår att inte gråta till.

• Farmall

Skumboll: Har du inte fått hem din klänning än? Nu är min klänning i Tyskland.

Har avklarat två kalas i helgen, PUST!!! Avslutade dagen med en 2,5h städvisning hemma.....skulle räkna med 90min, men det var ju bra att få matta, säng och soffa städade. Synd bara att den var så dyr

• Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-09 06:49:33 följande:
    Nej, det har ju varit helg! Men såg nu att de är på arlanda och att förtullning och så är klart. Synd att man inte är hemma och kan ta emot dem idag då....
    Jasså, men nu är min på arlanda, kanske att man får den idag? Hoppas!! Nu ska jag inte åka någonstanns. Glad
    Fast jag måste ju till dagis med "stora" tjejen...
    Väntar ni tjejer på bilder kanske, vi är ju flera stycken som får klänningarna idag antar jag, 1700tal måste ju också få sina idag väl?
  • Farmall

Å va roligt skumboll!!
    Min clearanse....tog 1 minut så då borde det ju inte vara några problem med min heller....

DD: Stämmer med de musikstyckena, du kan själv också lägga till solosång vid tre tillfällen. Man kan ha en till psalm också om man vill. Så sa iaf vår präst till oss.

• Farmall

Pinkgrape: Jättekul!
    Sitter här och väntar på min.....

Minuz: Jättefin lokal!

• Farmall

Skumboll: WOW! Tyllen är ju fantastiskt vacker på dig! Röstar på den jag.

Fortfarande ingen klänning här, men imorgon så........jag har inte vågat åka någonstans, så när klänningen är här måste jag skynda iväg till affärn och köpa blöjor osv.    Töntvarning eller?!?
    Har iaf. ordnat klart allt med prästen idag och skickat mail till fotografen och filat på solbrännan.

• Farmall

Nu är jag så arg jag bara kan bli. och ledsen!
    Skickade ju ett mail förut idag med lite bilder jag varit och tagit på ett ställe vi vill fotografera på och så...
    Nu fick jag ett mail tillbaka där det står att jag fått ett mail för en månad sedan att hon inte kan fota vårt bröllop.....va fan!!! Först och främst har jag INTE fått något sånt mail och att få veta en månad innan bröllopet som är på pingstafton av alla dagar, åååå jag blir så ARG!!!  Jag har letat fotograf såå länge och det var jättelängesen vi bokade med henne. HUR i hela friden ska jag kunna hitta en ny fotograf nu?

• Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-09 21:52:05 följande:
    Åh nej!! Gråter Var bor du och vad har ni för budget för fotograf?
    Vi hade räknat med 5000:- för henne, men nu känns det nästan som det kvittar. MÅSTE ju ha en fotograf. Sitter här och skriver mail till alla jag hittar som verkar vettiga.....har blivit ett än så länge.
    Bor i Mariestad.

Vet du någon förresten, det lät nästan så när jag läste vad du skrev....
    tigerlily skrev 2011-05-09 21:55:04 följande:
    Det är ju inte okej! Hade det inte varit så olyckligt att vi gifter oss på samma dag hade jag haft en toppenfotograf att rekommendera... Jag hoppas att någon annan kan komma till undsättning!
    synd!
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!