Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Drömde om klänningens ankomst i natt. Det ringde oväntat på dörren och där ute såg jag någon i brudklänning. Det är ju så de gör, de har någon som passar i klänningen som tar med sig den så man direkt kan se hur vacker den är! (mhm..) Klänningen var verkligen supervacker, men... det var ju inte min! Denna hade en svart överdel, vit kjol och djupblå bolero fastsydd i klänningen gjord med paljetter. Så jag sa det till kvinnan som insisterade på att det var min klänning. Försökte leta upp min klänning på bild i mobilen, men bilden var borta. Hon insåg iaf att det faktiskt inte var den klänning jag beställt och blev jätteledsen. Hon började gråta och ringde sin mamma. Jag förstod att om ingen köper klänningen får hon inte någon lön och hon hade lagt ner massor med tid och arbete på denna. Försökte få henne förstå att det säkert var någon annans klänning och att hon visst skulle få betalt för den. Själv undrade jag var sjutton min klänning var, om den ens var sydd...
Konstigt, jag trodde inte jag hade blivit nervös över detta än? Men tydligen i mitt undermedvetna?