EmmaLSA skrev 2012-01-10 19:19:23 följande:
Grr har stirrat några dagar i rad nu på den här klänningen:
www.lightinthebox.com/Sheath--Column-Bateau-S...
Men är ganska rädd eftersom det känns som det inte är ovanlig att klänningen som skickas behöver ändras eller är en total katastrof ! Det käns som mycket pengar att leka med och inte vet om klänningen man beställt är även "the one", let alone en bra sydd klänning ! Och folk som har problem har svårt att få problemet löst. Också fundersam över tull, om jag köpa en klänning som sen behöver betala, jag tror det var någon som betalade 1200?!? i tull.... käns bättre att vänter på rea här. :/
Har också sätt att Mylove-bridals hemsida dog igår och bara första sidan fungerar idag, jag kan inte sluta att tänka hur dem sajterna ser liknande ut.. särskild efter jag såg någon som skrev att kinaföretag brukar har många websites och när de får för många dåliga reviews så stänger dem ner den sidan och börja om.
Kanske jag är över orolig
Tror nog du är lite överorolig... Jag har besällt från light in the box o var super nöjd... de flesta som beställt därifrån verkar vara nöjda-dvs inga katastof klänningar i kvaitet har ngn fått men sen kan man ju bli besviken för att klänningen endå inte var som på ens inre bild.
Fördelen med LITB är att de har ett relativt eget sortiment och egna bilder, och inte har upp bilder på en massa märkesklänningar på sina sidor som de sedan försöker kopiera... För om man har prövat en pronovias eller en La sposa i butiken och tror det är det samma man får då man beställer från kina föe en 1/10 av priset är det klart att man blir besviken..
Lycka till på din jakt!