Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Minuz:Det var ju inte så jättelikt din beskrivning. Förstår att du är missnöjd. Speciellt kjolen tycker jag är annorlunda än du visat, den hon syr är ju helt slät medan din på bilden har draperingar. Ang urringningen, så tycker jag att den är fin som den är, men det är ju en smaksak. Jag gillar dock bältet på baksidan, tycke det var lite småtufft och annorlunda att hon inte gjort en standard-rosett utan veckat det (eller vad det nu är)
Hoppas hon kan rätta till det du önskar i alla fall.
Just me: kan tyvärr inte hjälpa dig ang klänningarna. Hoppas du hittar dem.
Theo09: Välkommen!
Det är en fin klänning du hittat, enkel och smakfull!!
Det borde inte vara några problem att få en fin variant från något av kinaföretagen. Milanoo har fått väldigt blandade recensioner, så om du känner dig osäker skulle jag satsa på milly eller landy.. Det finns jättemånga som är nöjda med klänningar de fått från flera andra ställen också, men då är det ofta bara en eller två klänningar det handlar om. Både milly o landy har haft många nöjda kunder under en lång tid.
Om du ska beställa från en annan sida än den där du hittade bilden, så se till att du har så bra bilder som möjligt tex på baksidan och närbild på draperingen.
Och har du möjlighet att åka och prova klänningar i butik så hjälper det mycket för att man ska hitta vilken stil man passar bäst i. Jag fick tex tips om vilken sorts urringning som passade mig bäst (och det var ganska stor skillnad såg jag sen).
Var inte rädd för att ställa många knasiga frågor, vi hjälper alla så gott vi kan!