Malmö brudar 2011/2012
Vi gifter oss den 9 juli i St Pauli-kyrkan :)
Är det någon som har koll på bra konditorier för att beställa bröllopstårta? Ultimate Cake är inte ett alternativ pga priset...
Vi gifter oss den 9 juli i St Pauli-kyrkan :)
Är det någon som har koll på bra konditorier för att beställa bröllopstårta? Ultimate Cake är inte ett alternativ pga priset...
Tack för tårttips!
RiNa: Jag förstår dina funderingar angående kyrkan. Vi har valt St Pauli dels för att det är vår kyrka, eller ja, vi bor i församlingen och vi döpte vår dotter där. Den är ju en av Malmös största i sittplatser räknat men eftersom den är rund känns den ändå inte så stor. Vi var nog motsvarande antal gäster på dopet (dubbeldop) och det kändes inte ekande tomt då iaf. Dessutom är den ju hur fin som helst!!
Just det, var inne på Svenska Frisörskolan idag och bokade klipptid men det var lite stressigt och jag hade min 1,5-åring på armen så jag tänkte ta bruduppsättningssnacket när jag väl klipper mig (då har man ett par timmar att snacka bort iaf ) och det är inte förrän om 2 v.
Idag provsmakade vi den tredje smaken på tårta, citrontårta men nä! Den blir det inte. Det var bara ett berg av grädde och smakade inte alls så fräscht som vi hade föreställt oss. Nu ska vi förhöra oss med bagaren vad man kan göra med utseendet på passionfruktstårtan som det nog blir istället. Jag tycker bara att den är så ful i dagsläget, ähää-..
/bridezillavarning_81