augusti2012
JAg var inne å kikade! Mycket fint... Får fundera.... =). Det finns så mycket... Jag har precis bokat flygbiljett till London med min mamma å då ska jag passa på å kolla på lite kort å pyssel som finns där =).
awarwen
Alltså, var jag ska gifta mig känns mycket svårare beslut än att jag ska gifta mig med min m2b, vilket känns självklart! Lr, inte var jag ska gifta mig, jag e ganska klar på att jag vill antingen bredaryd lr nydala. Har du mycket med sista planering nu? Ringde telefonen varm sista helgen? Vi är värdpar på ett bröllop i vaggeryd på lördag (21/5) å de flesta, mer än hälften anmälde sig sista helgen. Jag tänker komma ihåg detta å alltid anmäla mig tidigt till alla bröllop.. Som inbjudare vill man ju att folk ska ringa å säga ja på en gång!
Alla
Känner någon till bra festlokal i Värnamo/Vrigstad området? Jag tänkte vi kunde hyra ett församlingshem men dels så hittar jag inte något som passar (jag vill ha så stor sal at man inte behöver flytta borden för att man få plats å dansa å spela). Vi funderar nu på att spana in Solgården i Bor, men den e vit å aprikos, och okej, ja det e bättre än träpanel... å man kan inte få allt... Jag tycker dock att det viktigaste för mig är att jag får "min" frisör, så jag ska boka henne så får vi boka allt annat när vi hittar det, å byta plats om det upptaget, inte dag... (börjar tänka bridezillavarningar i huvudet så jag försöker å inte säga detta till folk jag känner). Bra lokaltips där man kan ha egen mat/catering?