• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Stiffini

Här är min bukett, men istället før dom bruna sakerna ska jag ha pärlor runt.
    Det är peach färgade rosor som är täta, fick special beställa dom.
    2000 kr kostade den!

• Cicci90

Oj vad mycket fina buketter det fanns här! :D Alla är verkligen underbara! Hoppas ni hinner fylla på med ännu mer inspiration tills det är dags för mig, har ett par månader kvar tills jag ska gå till floristen.. :)

• MrsT2011

Min ljuvliga, maffiga droppe! (För proportioner se min profilbild.) Kostade 2300 kr och var värd varenda spänn!
  • Joanna86a
    Margris skrev 2011-08-09 19:10:08 följande:

Min bukett kostade 920:- Hel nöjd med den då jag ville ha ett lite vilt utseende på buketten : )
    Åh va vacker. Nått sånt kan jag tänka mig med!
  • Rickina

Ca 1000:- för endast brudbuketten.

• Runi

Min bukett :) Kostade ca 650kr (13.000 isländska). 

• tezz840

540kr för brudbuketten, 2 corsager och 20 lösa vita rosor för bordsdekoration.
  • Callie

Här kommer min vackra brudbukett som består av rosor och nejlikor i olika nyanser av rosa, med murgröna runtom. Finns även tre glittriga pärlor i. Buketten blev finare än jag någonsin vågat hoppas på och jag älskar den! Kostade 1400 kr strax utanför Göteborg.

• Freakie

Min underbara blåa bukett, gick på 1500

• Jelica

Får se om det kom någon bild nu? Annars försöker jag igen senare.. 1000:- blev det ialf för min bukett som jag fullkomligt älskar! Så vacker och mustig :)
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!