• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • sofi 88

Har beställt min bukett nu, blir en rundbunden bukett med lite spret i. 7 rosa pioner, lite alchimilla som petar upp mellan tillsammans med vit fresia, grönvit småblommig krysantemum och lite gröna bär som jag glömt namnet på. För min bukett får jag antagligen betala 1100 kr å för en mindre tärnbukett 400 kr. Bild kommer i juli :)

• mjeanettek

Hjgs, Jag har inte fått blommorna ännu, men säljaren på esty verkar vara seriös och skickade mina varor samma dag som jag beställde dem :) hur skall din bukett se ut?

• hjgs
    mjeanettek skrev 2012-04-11 08:33:56 följande:
    Hjgs, Jag har inte fått blommorna ännu, men säljaren på esty verkar vara seriös och skickade mina varor samma dag som jag beställde dem :) hur skall din bukett se ut?

Du får lägga upp en bild sen när dom kommit

Min ser ut så här, och den med fyra ska tärnorna ha...
    får inte upp bilden...

prövar i ett eget inlägg

• hjgs

nu så den är mer vinröd i verkligheten även sidenbandet är mer vinrött... kostnaden för buketten, tre tärnbuketter om crosage till killen landade på 500:-

• mjeanettek

tror du har sagt det, men var köpte du dem? och ev. av vilken säljare?

hjgs skrev 2012-04-11 12:59:30 följande:

nu så den är mer vinröd i verkligheten även sidenbandet är mer vinrött... kostnaden för buketten, tre tärnbuketter om crosage till killen landade på 500:-

• hjgs

Mjeanettek jag har gjort dem själv köpte blommorna på expo en "allt möjligt" butik, sidenband och pärlor på eBay.

• nrkpgbrud

Här har ni min bukett :) "fejkblommor" beställda från thebridesbouquet.com 
    Bukett +knapphålsblomma +3st enskilda blommor till tärnor gick på 515kr med frakt inräknat!
    Och det bästa är att de inte kommer bli dåliga :)

• Minuz
    nrkpgbrud skrev 2012-04-23 22:18:15 följande:
    Här har ni min bukett :) "fejkblommor" beställda från thebridesbouquet.com 
    Bukett +knapphålsblomma +3st enskilda blommor till tärnor gick på 515kr med frakt inräknat!
    Och det bästa är att de inte kommer bli dåliga :)

Hur är blommorna i verkligheten? Syns det lång väg att de är oäkta? Det var billigt!!!!!!!!!!
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!