• cc2011

6 augusti 2011

Hej tjejer!

Vi gifter också den 6:e augusti och ärligt talat jag har varit såååå lugn hela tiden fram tills nu! Nu har jag börjat blivit stressad, herregud snart är det ju dags! Men vad underbart det kommer att bli =D

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • cc2011

Hej hej!

Jag är så glad! Jag blev lite stressad över det här med hindersprövning då det har kråglat för vissa så jag ringde och kollade hur det gick med vårat och hon sa: Det blev klart idag och det gick igenom så ni har nog det i brevlådan antingen imorgon eller på fredag! Underbart!

Till något annat så såg jag att ni diskuterade färgtema och vårt är ivory och lila.

• cc2011
    RocioHenke skrev 2011-06-01 15:12:06 följande:
    I helgen ska vi bestämma en hel del saker! Möte med florist, fotograf, gästgivargård! Jisses! Glad
    Gud vad roligt! Lycka till!
  • cc2011
    RocioHenke skrev 2011-06-01 15:12:06 följande:
    I helgen ska vi bestämma en hel del saker! Möte med florist, fotograf, gästgivargård! Jisses! Glad
    Hur gick det?
  • cc2011

Vi alla har ju samma datum :)

Jag tänkte berätta om något hemskt som hände i helgen. Vi blev utan lokal! Vi blev några fler, fortfarande så att vi skulle få plats men då tyckte inte stället att det skulle vara ok. Så tjejer jag har jagat som en hund efter lokal och nu tror jag att det har ordnat sig. Vi har preliminärt bokat ett ställe men det blir såååååå mycket dyrare än ställe nr1.

Snacka om drama!

• cc2011
    RocioHenke skrev 2011-06-18 15:55:56 följande:
    Planeringsmötena gick bra! Alla var så trevliga och snälla mot oss! Speciellt Gästgivargården som ska fixa cateringen. Jag har inte haft så mycket tid att kika här på Bröllopstorget därav detta sena svar, anledningen är att min kusins fästmö som skulle sy min klänning blivit sjuk och måste opereras. Fick reda på det förra veckan, ungefär 1,5 månad innan bröllopet!! Men jag vände det till något positivt då jag fick chansen att testa lite olika modeller i brudklänningsbutiker! Det har varit skoj! Hittade faktiskt min klänning idag i Malmö på Palm Design. Bättre ställe måste man leta efter! De var så förstående och goa! Det blev en Pronoviaklänning som heter Fresno, plus skor och slöja! Nu kan man andas ut! Jag undrar om ni har tips på ställen där man kan köpa kandelabrar????
    Vad skönt! Ibland är saker och ting meningen bara :)
  • cc2011

Vi vet inte vad vi ska ha för psalmer men solosångerna blir:

Jag ger dig min morgon

och

Ännu doftar kärlek

Vad ska ni andra ha för solosånger?

• cc2011
    bruden skrev 2011-06-20 14:25:53 följande:
    Tiden flyger fram. Jag inser att det är mer och göra än jag trodde. Men vi ska träffa prästen imorrn och på torsdag gör vi upp med koordinatorn om små grejer som jag vill ha klarhet i. Därefter blir midsommarhelgen vigd till att jobba med pyssel. Min underbara tärna kommer upp till oss och ska stanna till över helgen. Det blir klänningprovande, visande, fnittrande och ja.. Det kan bli precis hur galet som helst

Hur går det för er andra?

Vad roligt det lät med klänningsprovande och pyssel!

Ja du hur går det för oss? Jag börjar känna mig stressad nu! Känns som att vi inte riktigt har koll på allt än. Vi ska träffa toastmaster och toastmadame för att lugna nerverna lite =)

• cc2011
    bruden skrev 2011-06-20 15:34:31 följande:
    Gardells: Aldrig ska jag sluta älska dig samt Björn Skifs: Håll mitt hjärta.
    De två vackraste låtarna vi båda kan komma på
    Det var fina!
  • cc2011

Vi vigs kl 14

Svar på tråden 6 augusti 2011