• cc2011

6 augusti 2011

Seriöst, jag ringer till vår präst nästan varje dag och jag får aldrig något svar. Jag har lämnat meddelande men han ringer inte upp! Jag har ingen mailadress heller som jag kan skicka till. Jag blir ganska irriterad... suck...

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • cc2011

Prästen ringde idag! Åh vad glad jag blev! Jag har jagat honom så.... Hur som helst så bestämde vi möte en vecka innan vigseln då han är på semester tills dess.

Perskan: Det är så fint i Högbo! Själv bor jag i Gävle men kommer att gifta mig i Hälsingland. Och mina nerver är utanför kroppen emellanåt känns det som =D

• cc2011

Trevlig midsommar till er alla! Själv jobbar man men det gör inget, jag brukar alltid annars vara ledig =)

• cc2011

40 dagar kvar... snart 39 =)

• cc2011

Idag hände det något! Vi fick en tidig bröllopsgåva från mina arbetskamrater då jag inte träffar de mera innan bröllopet. Men en bröllopsgåva! Åh det kom så stort över mig att vi ska GIFTA oss!!! Första bröllopstorget, underbart jag säga

• cc2011

Fru i augusti: hoppas ordnar sig snart!

• cc2011

Oj bröllopsgåvan ska det stå och inte bröllopstorget... Haha dumma telefon som ändrar mina ord...

• cc2011

Fru i augusti: vad härligt att det verkar ordna sig! Jag tycker det låter som bra planering ni har, den övergången kan ni absolut ha!

• cc2011
    RocioHenke skrev 2011-07-25 19:45:36 följande:
    Måste bara skriva av mig! Ännu en stor grej har hänt som inte får hända... Min svärfar ringde tidigare idag och berättade att den pensionerade gludsmeden som skulle tillverka min ring har blivit bestulen på allt i sin lilla verkstad. Två veckor innan bröllopet står jag alltså utan vigselring! Ska man skratta eller gråta? Vart ska man börja leta liksom? Ahhhhh!
    Fy vad ledsen du måste vara! Förstår att det inte känns roligt. Hoppas det ordnar sig på något sätt!
  • cc2011

Humlan: Förresten det är en Dj som mixar gratis =)

• cc2011
    Gwennie skrev 2011-07-30 13:33:44 följande:
    En vecka - känns härligt att det snart är dags! :)
    Jag känner mig rätt lugn och sansad. Vi har bra koll på förberedelserna och det är inte så hemskt mycket kvar att fixa. Min kropp verkar dock ha fått fullständig fnatt! Har redan räknat ut att jag kommer att ha mens på lördag, för ett par dagar sedan började en massa finnar bryta ut i pannan, det gör förkylningsont i halsen och igår fick jag urinvägsinfektion! Det är ju helt galet! Snacka om psykosomatisk stressreaktion...! Heltokigt... Men mentalt är jag lugn som en filbunke :P

Drick massor med tranbärsjuice för urinvägsinfektionen!

Jag är faktiskt också jättelugn, jag tror inte att jag fattat det än fast jag varit nervös förut... knepigt!

• cc2011

Det är dags idag! lycka till allihopa!

Svar på tråden 6 augusti 2011