6 augusti 2011
Seriöst, jag ringer till vår präst nästan varje dag och jag får aldrig något svar. Jag har lämnat meddelande men han ringer inte upp! Jag har ingen mailadress heller som jag kan skicka till. Jag blir ganska irriterad... suck...
Seriöst, jag ringer till vår präst nästan varje dag och jag får aldrig något svar. Jag har lämnat meddelande men han ringer inte upp! Jag har ingen mailadress heller som jag kan skicka till. Jag blir ganska irriterad... suck...
Prästen ringde idag! Åh vad glad jag blev! Jag har jagat honom så.... Hur som helst så bestämde vi möte en vecka innan vigseln då han är på semester tills dess.
Perskan: Det är så fint i Högbo! Själv bor jag i Gävle men kommer att gifta mig i Hälsingland. Och mina nerver är utanför kroppen emellanåt känns det som =D
Trevlig midsommar till er alla! Själv jobbar man men det gör inget, jag brukar alltid annars vara ledig =)
40 dagar kvar... snart 39 =)
Idag hände det något! Vi fick en tidig bröllopsgåva från mina arbetskamrater då jag inte träffar de mera innan bröllopet. Men en bröllopsgåva! Åh det kom så stort över mig att vi ska GIFTA oss!!! Första bröllopstorget, underbart jag säga
Fru i augusti: hoppas ordnar sig snart!
Oj bröllopsgåvan ska det stå och inte bröllopstorget... Haha dumma telefon som ändrar mina ord...
Fru i augusti: vad härligt att det verkar ordna sig! Jag tycker det låter som bra planering ni har, den övergången kan ni absolut ha!
Humlan kolla: http://djinternetstar.blogspot.com/2011/03/en-mixad-brollopsvals.html kanske att ni kan använda den? Kolla med bloggaren
Humlan: Förresten det är en Dj som mixar gratis =)
Drick massor med tranbärsjuice för urinvägsinfektionen!
Jag är faktiskt också jättelugn, jag tror inte att jag fattat det än fast jag varit nervös förut... knepigt!
Det är dags idag! lycka till allihopa!