• bruden

6 augusti 2011

Jag gifter mig den 6/8Skrattande Mycket klart men småsaker återstår. Imorrn är det bara TVÅ ynka månader kvarFörvånad

• bruden
    Humlan66 skrev 2011-06-15 10:32:31 följande:
    Är ni andra redan klara med allt ??
    Ohh nej, jag har en hel del kvar som ska fixas. Om jag vore klar vore det något fel. Jag kommer troligen stressa med det sista på fredagen ...
  • bruden

Festprogrammet var redan klart men så råkade jag spana in lite gamla trådar. Det blev fler sidor direkt... Tack allihop

• bruden
    TheD skrev 2011-06-16 20:48:03 följande:
    Måste du ta med eget smink????
    Jag hade aldrig tillåtit min frisör att använda mascara som används generellt. Som Humlan skriver, det finns ögonsjukdomar som smittar via bl.a mascara så jag kommer också ta med eget till min frisör. Mascara och ögonpenna tar jag med, det andra är okay.
  • bruden
    Jeliqa skrev 2011-06-18 20:33:26 följande:
    Är det någon som har bestämt psalmer till vigseln ännu? 
    Vi har verkligen ingen aning om vilka två psalmer vi vill ha så det vore roligt för inspirationen att se vad ni andra har valt. 
    Det är klart sedan en tid tillbaka för vår del
    Vi har psalm 199 fast lite omgjord i texten samt psalm 201. Sen har vi tre solosånger utöver det också  
  • bruden

Tiden flyger fram. Jag inser att det är mer och göra än jag trodde. Men vi ska träffa prästen imorrn och på torsdag gör vi upp med koordinatorn om små grejer som jag vill ha klarhet i. Därefter blir midsommarhelgen vigd till att jobba med pyssel. Min underbara tärna kommer upp till oss och ska stanna till över helgen. Det blir klänningprovande, visande, fnittrande och ja.. Det kan bli precis hur galet som helst

Hur går det för er andra? 

• bruden
    cc2011 skrev 2011-06-20 14:37:13 följande:

Vad ska ni andra ha för solosånger?

Gardells: Aldrig ska jag sluta älska dig samt Björn Skifs: Håll mitt hjärta.
    De två vackraste låtarna vi båda kan komma på  
  • bruden
    cc2011 skrev 2011-06-20 14:39:09 följande:

Vad roligt det lät med klänningsprovande och pyssel!

Ja du hur går det för oss? Jag börjar känna mig stressad nu! Känns som att vi inte riktigt har koll på allt än. Vi ska träffa toastmaster och toastmadame för att lugna nerverna lite =)

Bröllopsdagen är 6/8-2011
    Jag längtar till helgen så för vår del kan det gott ösregna
  • bruden
    wildahallon skrev 2011-06-20 17:00:37 följande:
    Vilken tid har ni er vigsel?
    Kl 15 kör vi
  • bruden
    cc2011 skrev 2011-06-20 23:54:32 följande:
    Det var fina!
    Bröllopsdagen är 6/8-2011
    Båda har en speciell betydelse för oss så därför valde vi dem De är jättefina!
Svar på tråden 6 augusti 2011