6 augusti 2011
Är i valet och kvalet ang vår kuvertlåda. Jag är inte nöjd med den jag har gjort.. Hmm, måste fnula på att ev. göra om den. Jag vill ju ha det BRA
Är i valet och kvalet ang vår kuvertlåda. Jag är inte nöjd med den jag har gjort.. Hmm, måste fnula på att ev. göra om den. Jag vill ju ha det BRA
Åhhh fick smärre panik i förrgår då vi fick samtal från killen som skulle köra oss med häst och vagn. Hästen är sjuk så han fick boka av. PANIIIIIK!!! Han ringde sina kontakter men det är ju så kort varsel så det fanns ingen ledig. Har googlat som en galning efter någon annan och nu verkar det som att vi har två att välja på Så transporten kommer att ordna sig ändå *phuuuu*
Växlande molninghet och regnskurar där vi är. Onsdagen före ska det blir strålande sol. Är det någon som vet hur man gör för att byta plats på vädret??
EN ynka vecka kvar nu tjejer Laddade? Nervösa? Spända? Jag är väl ungefär en reko blandning av alltihop tror jag
Aloe vera är toppen mot det mesta Det har till och med dämpat min fula "grej" jag fått mitt på handen. Nu syns den knappt men för några dagar sen lyste den ILLRÖTT. Så bra, det kan jag säga att det är
PÅ schemat idag står besök hos frisören för en provuppsättning. Sen ska klänningen hängas upp så att den rätar ut sig efter alla veckorna i sin klädpåse
Nu är det nääääära tjejer Hur går det för er andra? Nervösa?
Ändrade planer, frisör imorrn och även övning i kyrkan. Wooow! Jag kommer böla som en liten baby
Vilken tid på lördag ska ni gifta er? Vi kliver in i kyrkan kl 15
Nu är vi gifta
Vårt bröllop blev bara såååååå fantastiskt! Jag har aldrig haft så trevligt som igår. Vädret bådade illa på morgonen men det sprack upp och blev en underbart solig dag. Åhhhh!! Vi har både foton och film från vår dag så vi ska nog sätta oss och kika på det nån kväll
Här håller vi på som bäst och lägger undan allt vad bröllop heter. Nu är det åter vardag och vi har underbara minen att se tillbaka på
Jag var övertygad om att jag minsann ska sälja min klänning efter bröllopet men nej, den ska jag spara Den och barnens kläder ska sparas för framtiden