Vi gifte oss i Agia Apostoli och bodde i Agia Marina då så se till att du mår ganska nära så är det smidigare. Då vi har småbarn och klockan blev mkt så åt vi på hotellet men vi bodde på ett fint hotell med en jättefin restaurang. Jag rekommenderar verkligen hotellet Alexandra Beach i Agia Marina, om ni har bra ekonomi så slå till på sviten med egen pool. Den var underbar!!
Vår fotograf var urgullig och hämtade oss vid hotellet till vigselplatsen och skjutsade dessutom hem oss med plus att han inte tog överpris för fotograferingen. Klassiska fina foton.
Men annars om ni t ex bor i Chania så rekommenderar jag någon restaurang nere i gamla hamnen som det heter Old Harbour, tex Zepos. Så god mat och finfin inredning och personalen var så bra och serviceinriktade.
Om det blir kreta för er så rekommenderar jag verkligen vår fotograf Haris Mavrogenis, han var helt underbar som person och talade jättebra engelska. www.fotography.gr
Man är ju olika som person såklart men att gifta mig på Kreta var det bästa jag gjort, så vacker vigselplats och så smidigt gick allt.
vickelie skrev 2011-06-01 21:21:39 följande:
Vi funderade på att gifta oss på Kreta men vi har inte riktigt bestämt oss än. Hur gjorde ni med middag efteråt?