BILD-tråd, hur ser era inbjudningskort ut
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Jag hade sånna problem innan jag hittade vårt inbjudningskort.
Vi gifte oss på nyårsafton.
Jag älskar tyger så våra inbjudningskort blev såhär!
Midsommarbröllop :)
Beställde idag på Vistaprint! De började med kanonrea idag så jag fick 10 st för 10 kr! Tur jag inte beställde redan igår ;) Valde till färgat mönster på baksidan också och matchande bordsplaceringskort, landade på 160 kr inkl frakt, är kanonnöjd! Får se hur de ser ut irl om 2 veckor...
@Mariellaangelina
Jag har också försökt beställa genom Vistaprint för att gå rabatten, men jag får ingen rabatt...konstigt.
Tigerbalsam: HELT FANTASTISKA INBJUDNINGAR!!! Man blir ju helt rörd utv att läsa den lilla historian, ett sådant inbjudningskort skulle verkligen jag uppskatta att få, så era gäster kommer nog bli väldigt glada :D
Pluppe: Taaack! :) vad glad jag blir. Ja, gästerna verkar ha uppskattat dem. Det är ingen som har tackat nej iallafall ;)
Så här blev våra inbjudningskort
Vi har vitt grönt och guld som färgtema
Nu har jag hittat länken igen där man kan köpa 10 inbjudningskort för 10 kr på Vistaprint... Vet inte om det funkar men prova, om det är någon som är intresserad!
http://www.vistaprint.se/gallery/IEEAVAYBADkAAAA=/inbjudningskort-och-tillk%c3%a4nnagivanden/br%c3%b6llop.aspx?GPS=2378842627&GNF=1&GPLSID=&rd=2