Vart går er bröllopresa?
Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa? Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?
Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa? Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?
Vi ska inte åka direkt efter bröllopet som äger rum på valvorg 2012 utan vi ska åka på vintern runt jul och nyår. =). då till något varmt ställe.
eftersom jag ev. kommer vara gravid eller ganska ny förlöst så skjuter vi isf upp resan ett år så att lillen kan vara med mormor och morfar eller farmor och farfar medans vi är borta.
vi har inte bokat något ännu.
vi kommer också önska oss bidrag till resan i bröllopsgåva.
Det vart tre veckor i Californien för att uppleva sevärdheter, storstadsliv och häftig natur. Sedan avslutade vi med fyra dagar i New York under värmebölja.
Ni som åker till dessa paradisöar, hur mycket får ni betala och vad betalar ni för?
Är SÅÅÅÅÅ sugen på att åka till ett sådant ställe men på fritidsresor osv kommer man nästan upp i 100 000 för två personer. Det är lite över min budget.
Kryssning i karibien. 3 månader efter bröllopet. Vi önskar oss resebidrag (tror inte resecheckar finns längre)
jag har alltid velat åka till italien. vilken del av året är det bäst att åka dit? och vart ska man åka?
venedig är ju så romantiskt =)
Italien är som bäst vår höst eller vår, då är det inte proppfullt med turister, vädret är fortfarande fint medans det inte är lika roligt i Sverige och priserna är mycket bättre.