Vart går er bröllopresa?
Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa? Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?
Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa? Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?
Vad roligt att läsa om allas reseplaner, reseminnen och pågående resor.
Vi gifte oss den 11 juni och åker på bröllopsresa i höst. Först några dagar i New York och sen vidare till Tobago i ca två veckor. Kan verkligen slå ett slag för att leta reguljärflyg. Våra gemensamma flygkostnader blir 17500 kr och boende uppskattas till ca 15 000 kr. Detta jämfört med 55 000 kr ifall vi skulle bokat med en resebyrå, det tror jag t o m var per person om jag inte minns fel, men jag kan som sagt minnas fel. Det var länge sedan vi bokade.
Jag har rest runt lite grann i Italien, vilka delar funderar du på?
Vi åker till Mauritius i slutet på november! 2 veckor blir det! Vi har aldrig varit där men hoppas det blir bra. Kan rekommendera Italien och Sicilien...underbart!
Vi åker till Seychellerna måndagen efter bröllopet, vi är totalt på resa 16 dagar och bor på sviter i tre olika hotell i tre olika öar.. Längtar :) :) :)
Vi åker till Filippinerna :)
Ser att många av er valt riktiga paradis som bröllopsresmål. Jag och min M2B funderar på en lite annorlunda smekmånad. Vi tänkte åka till Las Vegas en vecka först, sedan åka vidare till Magic Mountain (en bit utanför LA) för att åka så många berg- och dalbanor som möjligt. Vi tänkte sen avsluta med att spendera 1½ vecka i San Diego, på Coronado Beach. Stranden har blivit tippad som en av den finaste i USA. Jag har tyvärr inte några länkar eller prisuppgifter, vi har bara precis börjat prata om det. Vad tror ni?
Låter underbart, har varit mycket i USA, både L.A och las vegas är några av mina favoriter i usa, och miami förstås =).. har däremot aldrig varit i san diego!