• lindahhh

Vart går er bröllopresa?

Vart åker ni/planerar att åka på er bröllopresa?  Har ni något fint smultronställe, eller något riktigt drömresemål? Priser? Länkar? Önskar ni er resecheckar i bröllopspresent?

• Svar på tråden Vart går er bröllopresa?
  • GeneralElectric

Vi är på bröllopsresa just nu: två veckors bilsemester i Sverige, inklusive vistelser i våra respektive familjers sommarställen (jag hade inte varit i hans fäbodsstuga och han inte i vår sommarstuga innan) och hos goda vänner. Fantastiskt upplägg, vi upplever massor tillsammans och har både gott om tid för oss själva och får träffa folk för lite eftersnack om bröllopsfesten (som var för en vecka sedan).

• Jag han

Vi åker till Prag. Har bara hört gott om den staden. Ska tydligen vara väldigt vackert! Vi åker tre dagar och minns inte exakt men nånstans runt 5000 kr tror jag.

Vi kommer önska oss presentcheck till vår resa i Mars som går till Thailand. Då åker vi hela familjen i två veckor. Det blir väl den stora riktiga bröllopsresan :)

• wiii

Funderar på korsika eller sicilien, någon som har erfarenhet av dom öarna?

• c4trin

Vi ska åka till Skottland på vår bröllopsresa =)

Priset på den resan vi har tittat på ligger på c a 14 500 kr inklussive resa, hotell, frukost, rundturer och middag

Önskade oss checkar så en del av resan får vi ju där :)

• Chicita

Har försökt hitta något bra boende i Toscana och eftersom jag inte är en van resenär så vill jag inte bara boka resa och sen åka runt och chansa...

I dag snubblade jag över denna sida.
    http://www.tematoscana.se/boende-toscana-italien

Kan ni ana att jag är lycklig just nu? Varenda alternativ jag klickade på var ett sånt där "åh DIT vill jag åka" Skrattande

• lindahhh
    c4trin skrev 2011-06-25 09:22:04 följande:

Vi ska åka till Skottland på vår bröllopsresa =)

Priset på den resan vi har tittat på ligger på c a 14 500 kr inklussive resa, hotell, frukost, rundturer och middag

Önskade oss checkar så en del av resan får vi ju där :)

Vi har också varit inne på scottland/irland.. har du några länkar till dit du ska?
  • c4trin
    c4trin skrev 2011-06-25 10:59:35 följande:

Tja.. hittade denna länken men har läst i katalogen och där finns MYCKET med information och bilder. Priset e från 6.495/person i katalogen (på de resor som e kvar i år)

www.olvemarks.se/europa/storbritannien/skottl...

Vi valde att ska man dit vill man ju se naturen o så, en bussresa e bästa sättet att verkligen få se allt =)
  • AnneliS

För oss blir det 2 veckor i dominikanska republiken! :D Kommer inte ihåg exakt vad det kostade men ca 35000 för oss båda, all inclusive. Resan är redan betald och klar. Kan man önska sig pengar till resan ändå?

Svar på tråden Vart går er bröllopresa?