• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Imke1977
    minitoker skrev 2012-06-02 11:14:42 följande:
    Klänningen blev mer blöt än så =) Var ute till midjan i vattnet. Bilderna togs en vecka efter bröllopet. Jag tycker det är bättre att använda klänningen rejält istället för att den bara ska hänga på vinden. Och resultatet blev ju riktigt bra =)
    Tror såna bilder kallas "trash the dress".
    Åhh måste få fråga. När ni tog bilder efteråt sådär. Smink och hår? Jag vill så gärna ta lite ordentliga bilder såhär efteråt. För vi hann inte med det ordentligt på dagen.
  • daniiel
    JustMeAndMyLove skrev 2012-06-23 16:33:16 följande:
    Min favorit, festen efteråt och en av våra favoritlåtar kommer igång XD Haha, knäpp bild men gud vad kul vi hade!

Den här bilden var riktigt härlig! :) Ni var jättefina på de andra bilderna också, men just denna bilden utstrålar sån lycka! Man kan inte låta bli att få ett leende på läpparna när man ser den :)
  • Maloka

Vi gifte oss på Midsommarafton och har som de flesta andra inte hunnit få alla bilder men här är en som är fotad med mobilkamera....

• Maloka

Men varför får jag inte med bilden????? Är det någon inställning jag missar?

• Rosi

Malokoa! Du har samma problem som mig. Prova ladda upp bilden innan du skriver något.

• Chicita
    Maloka skrev 2012-06-27 12:45:36 följande:
    Men varför får jag inte med bilden????? Är det någon inställning jag missar?
    Bilden kan vara för stor också... Prova att förminska den lite. 
    Även min mobilkamera sparar bilderna i "för hög kvalité" så jag får alltid redigera bilderna lite och spara mindre bilder som jag använder för uppladdning enbart 
  • Chicita
    Maloka skrev 2012-06-27 15:29:42 följande:
    Nu fick jag med bilden!!
    Härlig stämning ni verkar ha där Solig
  • Augustiblomma

Nu sitter jag vid telefon så kan inte citera men måste ändå säga att JustMeAndMyLoves understa bild (#165 tror jag) är verkligen underbar! Ser så himla härligt ut. Man känner stämningen bara genom att titta på korter :)

• Estelle

JustMeAndMyLove #162: Varför får vi inte se brudgummen? :) Man får se bruden, väninnan (tror jag) och på brudgummen är det bara gult vågigt hår...

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!