• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Chicita
    Estelle skrev 2012-07-02 16:22:14 följande:
    Varför heter det regnbågsbröllop?
    Vad kallas det när två killar gifter sig då, samma sak eller? 
    Ja det kallas samma sak då...
    Antagligen kallas det så av den anledning som MiaBella skriver. Flört
  • gbg2012

De här bilderna vi fått helt redigerade från fotogarfen än så länge. Fotograf: Johanna Torbjörnsson
    Tycker väldigt mycket om de. =)

• Conny
    gbg2012 skrev 2012-07-02 18:19:48 följande:
    De här bilderna vi fått helt redigerade från fotogarfen än så länge. Fotograf: Johanna Torbjörnsson
    Tycker väldigt mycket om de. =)

den andra bilden är bra, denna är ärligt talat inte så lyckad. Detaljerna i klänningen försvinner i helt vitt och klänningen försvinner nästan i ljuset från stigen. Kunde gjorts bättre

• sofi 88
    Conny skrev 2012-07-02 20:36:23 följande:
    den andra bilden är bra, denna är ärligt talat inte så lyckad. Detaljerna i klänningen försvinner i helt vitt och klänningen försvinner nästan i ljuset från stigen. Kunde gjorts bättre
    Ojdå, jag som tyckte just den bilden var så otroligt vacker med kontrasten :) 
    Smaken är ju som baken. 
  • gbg2012
    Är du fotokunnig? Bilden är kraftigt nedminskad och därför den effekten i rätt storlek ser den inte ut exakt såhär. 

Hur mycket har du fotat? min man som fotar väldigt mycket har valt fotograf. 
  • Linsan

Jag har under mitt planerande roat mig med att kika på alla era underbara bilder. Tack!  Nu är jag också äntligen gift och här kommer en av mina favoritbilder. Vi är inte på något sätt den bild där vi är "snyggast" men jag älskar känslan och äktheten i bilden.

• gbg2012
    förövrigt håller jag såklart inte med dig. Tycker den är fantastisk med ljuset och stigen. =)

Tycker väldigt mycket om Jonas som också kör lite den redigeringstilen. 
  • nilssonns
    gbg2012 skrev 2012-07-02 21:04:58 följande:
    förövrigt håller jag såklart inte med dig. Tycker den är fantastisk med ljuset och stigen. =)

Tycker väldigt mycket om Jonas som också kör lite den redigeringstilen.
    Tycker också att bilden är härlig!!
  • gbg2012
    nilssonns skrev 2012-07-02 21:11:46 följande:
    Tycker också att bilden är härlig!!
    tack, ja alla har ju inte samma smak. Men alla jag känner älskar typ den bilden. =)

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!