• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • JSLO
    malin martin skrev 2012-07-07 10:28:56 följande:
    Vilka underbara bilder =) Att jag skulle hitta dig här blev lite otippat =) kram på er
    Haha, Hej Malin! Tack tack, vi är verkligen nöjda med dem. Ja lite otippat kanske men jag hängde här för lite tips innan vårt lilla hemliga bröllop. Även fast det var litet och intimt känns det roligt att vi hade en riktigt fotograf så att vi fick bra bilder att spara
  • sofi 88

Alla bilder ovan är tagna av vår fotograf, det är numera svärsyster till mig. Hon är hobbyfotograf men vi blev otroligt nöjda med bilderna. Ännu mer nöjda blev vi när vi fick alla 575 bilder av henne redan dagen efter bröllopet i lördags :) 

Denna bilden togs (antagligen på darrande hand) av min pappa direkt efter våra löften.
    Älskar den för att den verkligen fångat ögonblicket. Hälften av gästerna lipade lika mycket som vi :D 
  • JSLO
    sofi 88 skrev 2012-07-09 10:57:08 följande:

Åh denna var riktigt fin! Gillar den jättemycket!

• aBride2be

Detta är inte bilder från mitt bröllop eftersom min stora dag inte ännu passerat men har varit inne på en blogg som har en massa fina bilder med inspiration från bröllop i Frankrike och Italien. Kolla här!

• teddy

Sofi 88, ÅÅÅH VA ROLIGT!!! Jag var på rosariet i lördags och såg två brudpar som fotograferades där! :)) Självklart blev jag sjukt intresserad och kollade lite extra hihi. La framförallt märke till din snygga frisyr (vill också ha flätor när vi gifter oss) och hans härliga fluga! Och så hittar jag bilderna här idag! Sååååå kuuuul! Och så fina ni va! :) Stort grattis! (o jag känner igen prästen också, haha!)
    ;) 

• sofi 88

Teddy: haha, vad kul :D ja vi hade som sagt ingen proffsfotograf men bilderna blev jättefina ändå :) tack för att du tyckte vi var fina :) Frisyren har jag gjort med mamma så den kan du säkert lätt fixa själv med! Kan tipsa om att fota i rosariet, finns så mycket vackra blommor under sommaren, bankarna vid Elmia var väldigt bra för mer öppna vyer. När gifter ni er?

• nrkpgbrud

Detta är min favorit bild från den stora dagen. Tagen av svärmor men tyvärr för lågupplöst för att kunna göra ett riktigt fotografi av den för inramning :(
  • Chicita
    nrkpgbrud skrev 2012-07-09 19:49:21 följande:
    Detta är min favorit bild från den stora dagen. Tagen av svärmor men tyvärr för lågupplöst för att kunna göra ett riktigt fotografi av den för inramning :(
    Men du behöver inte förstora den... Eller i alla fall inte mycket.
    En vacker påkostad ram till den där bilden kan bli jättefint.
    Kolla in fujidirekt.se
    Dels säger sidan till när bilden är för dålig för att kunna förstora mer och dels var det otroligt billigt att förstora bilderna.
    Jag råkade beställa en förstoring i posterformat (större än A3) bara för att jag läste storleken lite för snabbt och tänkte att 15:- kan ju inte vara en så stor bild Flört 
    Så du har råd att testa. Dels bäställa den i ett mindre format + lite olika storlekar och sen se hur bilderna blev på papper när dom kommer i brevlådan 
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!