Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Åh denna var riktigt fin! Gillar den jättemycket!
Detta är inte bilder från mitt bröllop eftersom min stora dag inte ännu passerat men har varit inne på en blogg som har en massa fina bilder med inspiration från bröllop i Frankrike och Italien. Kolla här!
Jag älskar bilder som dessa hannademare.se/det-blir-aldrig-som-planerat/
Lite artsy, men inte för mycket. Tyvärr fotade hon inte vårt bröllop, däremot har hon tagit porträtt på våra barn.
Sofi 88, ÅÅÅH VA ROLIGT!!! Jag var på rosariet i lördags och såg två brudpar som fotograferades där! :)) Självklart blev jag sjukt intresserad och kollade lite extra hihi. La framförallt märke till din snygga frisyr (vill också ha flätor när vi gifter oss) och hans härliga fluga! Och så hittar jag bilderna här idag! Sååååå kuuuul! Och så fina ni va! :) Stort grattis! (o jag känner igen prästen också, haha!)
;)
Teddy: haha, vad kul :D ja vi hade som sagt ingen proffsfotograf men bilderna blev jättefina ändå :) tack för att du tyckte vi var fina :) Frisyren har jag gjort med mamma så den kan du säkert lätt fixa själv med! Kan tipsa om att fota i rosariet, finns så mycket vackra blommor under sommaren, bankarna vid Elmia var väldigt bra för mer öppna vyer. När gifter ni er?