• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Chicita
    aBride2be skrev 2012-07-10 13:33:33 följande:
    Åh jag hittade några fler :)

www.mittbrollop.com/index.php/news/44/89/SaeG...

www.mittbrollop.com/index.php/news/44/89/SaeG...
    Det var inte bilder från ditt bröllop va? 
    Tråden handlar ju om favoritbilder från sin egen dag. Oavsett om det är någon annans favoritbild, eller om det är din egen.
    Men inte bara "bröllopsbilder i allmänhet".
    Det finns andra trådar där man kan lägga upp rena inspirationsbilder 
  • Tokig
    Gwennie skrev 2012-07-10 15:17:44 följande:
    Vilka magiska bilder. Framförallt den första. Älskar allt med den!
  • Gwennie
    Tokig skrev 2012-07-10 15:22:14 följande:
    Vilka magiska bilder. Framförallt den första. Älskar allt med den!
    Tack! Gillar när det inte är direkta porträttfoton utan mer ger en känsla :)
  • nrkpgbrud
    Chicita skrev 2012-07-09 20:18:53 följande:
    Men du behöver inte förstora den... Eller i alla fall inte mycket.
    En vacker påkostad ram till den där bilden kan bli jättefint.
    Kolla in fujidirekt.se
    Dels säger sidan till när bilden är för dålig för att kunna förstora mer och dels var det otroligt billigt att förstora bilderna.
    Jag råkade beställa en förstoring i posterformat (större än A3) bara för att jag läste storleken lite för snabbt och tänkte att 15:- kan ju inte vara en så stor bild Flört 
    Så du har råd att testa. Dels bäställa den i ett mindre format + lite olika storlekar och sen se hur bilderna blev på papper när dom kommer i brevlådan 
    Har redan testat den sidan och jag får inte ens ut den i fotopapper 10x15 :( men tack i alla fall.
  • Chicita
    nrkpgbrud skrev 2012-07-11 09:30:41 följande:
    Har redan testat den sidan och jag får inte ens ut den i fotopapper 10x15 :( men tack i alla fall.
    Trist...
    Tyckte inte den såg så dålig ut här, men det är ju förvisso en helt annan sak på skärmen.

Har du funderat på en digital fotoram annars?  
  • teddy
    sofi 88 skrev 2012-07-09 17:36:10 följande:
    Teddy: haha, vad kul :D ja vi hade som sagt ingen proffsfotograf men bilderna blev jättefina ändå :) tack för att du tyckte vi var fina :) Frisyren har jag gjort med mamma så den kan du säkert lätt fixa själv med! Kan tipsa om att fota i rosariet, finns så mycket vackra blommor under sommaren, bankarna vid Elmia var väldigt bra för mer öppna vyer. När gifter ni er?
    Ja där va jättefint, bor dock inte i jkpg o ska inte heller gifta oss där, men annars hade det ju varit en bra fotoplats :) ...va bara på besök där under helgen!
  • nrkpgbrud
    Chicita skrev 2012-07-11 10:51:48 följande:
    Trist...
    Tyckte inte den såg så dålig ut här, men det är ju förvisso en helt annan sak på skärmen.

Har du funderat på en digital fotoram annars?  
    Ja just det kan man ha ju ;) Men vi har många andra fina bilder från dagen och från bröllopsfotografen. Denna t.ex. och den har vi ramat in :)

och denna :)

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!