Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
20140222 skrev 2013-09-11 18:16:54 följande: sanna88 skrev 2013-09-11 12:36:56 följande: prövar en sista gång... Vilken fin päls du har! tack! Köpt på loppis för 40kr sån där gammal fejk päls ;)
Vad svårt att bara välja en bild!
Och så denna med min mobilkamera innan vigseln. Det är egentligen en hel serie med bilder där barnen alltid tittar bort, småpratar, tittar på sina skor eller som här när den ena tittar bort och den andra tar ett fast grepp om sin näbbukett och slår på den för att som hon själv sa "fixa till den lite"... behöver jag nämna att hennes bukett hade mycket bruna krosskador sedan
hoppsan, minnet är ju bra kort.. jag har ju postat en gång tidigare men jaja :)
Kan inte välja bara en
Och så denna med min mobilkamera innan vigseln. Det är egentligen en hel serie med bilder där barnen alltid tittar bort, småpratar, tittar på sina skor eller som här när den ena tittar bort och den andra tar ett fast grepp om sin näbbukett och slår på den för att som hon själv sa "fixa till den lite"... behöver jag nämna att hennes bukett hade mycket bruna krosskador sedan
Så många vackra bilder!! Vi har bara ett fåtal bilder från släkt och vänner än så länge. Vi gifte oss i augusti. En magisk dag!! Här är vi precis efter vigseln - lyckliga och överväldigade!