Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
2 av mina favoritbilder.
OTROLIGT FINA BILDER! Oj! va kul att se alla fina par. Vissa fotografer har verkligen lyckats fånga känslan, tom för oss som inte var involverade. Det känns otroligt mkt roligare nu att jag har lagt ut så mkt pegar på en bra fotograf! Tack
Det blev många favoriter men den här bilden är nog den som får flest kommentarer..
Min absoluta favorittråd! Det är alltid så underbara bilder här fulla av glädje, nervositet och kärlek! Här blir allt så äkta!
Det här är den enda bilden vi fått av fotografen än så länge, men jag älskar den! Får se om det dyker upp fler bilder sedan! :D
Såklart blev många bilder fina men det här några favoriterna (sparade från facebook därav kvaliteten)
Slut på bildbomb
Såklart blev många bilder fina men det här några favoriterna (sparade från facebook därav kvaliteten)
Slut på bildbomb
Här är mina favoriter från våran dag! Tro det eller ej, de flesta är inte från fotografen, utan en nära vän..
Min makes son var såklart med på vigseln, klarade ringbärar-jobbet galant!
Kramen efter det mest fantastiska tal jag någonsin hört.