Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Omöjligt att välja en
a ring on my fingerÅh den där bilden var nog min absoluta favorit i tråden! Underbar!Och ditt hår är jättefint! Tack så mycket, va roligt att höra! Håret blev faktiskt precis så om jag hade tänkt mig!
Hej! Vilka underbara bilder så mycket kärlek och glädje. Här kommer vår favoritbild som är tagen ute på kyrktrappan, första kyssen som gifta :)
Försöker igen då, bil
Det här är helt klart min favoritbild från bröllopet, tagen under vigseln. Vi var så otroligt nervösa! Denna bild är tagen precis efter att vi sagt "ja" till varandra och man ser hur glada/lättade och lyckliga vi är just i denna stund. Porträttfoton i all ära, men det finns inget finare än äkta känslor ;)
Fotograf: Malin Sydne skulle jag skriva också :)
Nu har vi fått våra foton från fotografen, så nu äntligen kan jag visa mina favorit bilder från vårt underbara bröllop. =)
Nu har vi fått våra foton från fotografen, så nu äntligen kan jag visa mina favorit bilder från vårt underbara bröllop. =)